/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
Forkert godkendelse - pedroso
Fra : Eyvind
Vist : 622 gange
110 point
Dato : 17-01-09 19:53

Jeg har fået en forkert godkendels e af et spørgsmål.
Så derfor overdrager jeg lige de fejlagtige point.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 17-01-09 20:04

Ja syntes også at du havde fået lige rigeligt mange du ligger jo snart øverst i statistikken

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-01-09 20:06

Ja ja - men det er heller ikke med min gode vilje.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-09 20:06

Eyvind det er bare noget du siger, for at komme i snak med nogen

Har din "bedre halvdel" også snuppet tv'et for at se håndbold

Kommentar
Fra : pve

Dato : 17-01-09 20:08

Er der håndbold? er der ikke det hver dag ? Tror heller jeg vil se nyheder på svensk

Accepteret svar
Fra : pedroso

Modtaget 110 point
Dato : 18-01-09 13:28

Nu var det ikke points'ene - jeg har alligevel så få så det gør ingen forskel. Men jeg synes dette udmærkede system bryder lidt sammen når folk ikke bruger det ordentligt.

Det samme gælder jo når folk annullerer et spørgsmål selv om det er blevet besvaret.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 18-01-09 16:31

Tak for lån af point pedroso.

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 18-01-09 20:11

Tak skal du have Gad vide hvad puttepigen synes