/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Papirkurv
Fra : Fijala
Vist : 1141 gange
200 point
Dato : 17-01-09 17:42

Min papirkurv i Vista Ultimate viser den er tom på trods af at der er puttet noget deri? Ved højrekliksmenuen er Tøm Papirkurv er den mulighed gråtonet, men hvis jeg vælger Åbn er der godt nok noget deri og jeg kan tømme derfra.

Hvad er der lige sket der.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-09 20:52

Prøv at højreklik på dit skrivebord og tryk "opdater"

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 18-01-09 00:43

Hvis du har lavet en diskoprydning eller andet, ligger de filer SOM nye.
Ellers er det BARE Vista, som ikke er en disse bedre end så meget andet..

Som gråtonet betyder bare__at DU venter på ar slette indholdet/
eller bare vil GEMME/ gendanne det IGEN, et andet sted.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-01-09 12:39

Opdater hjælper ikke.

Nu er det ikke for at jeg vil gendanne filerne, bare at jeg undrer mig over hvad der er galt. Jeg kan ikke finde noget der skulle få papirkurven til at gøre som den gør.

Gråtonet, betyder altså at der ikke er nogle filer at slette når nu det netop er Tøm Papirkurven der er gråtonet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-09 13:06

Nu er spørgsmålet fra igår, så der er vel ingen grund til at bede om "genstart"

Men lav lige en fil og smid den i papirkurven - så er der da noget...

Nu burde den så kunne tømmes og dermed forsvinder det du "mener" der også ligger der sikkert med...

Men det er slet ikke sikkert der ligger noget selvom du "ser" noget når papirkurven "åbnes" - det er muligvis blot navnerester fra tidligere sletninger og de burde forsvinde af sig selv....

Kan du gendanne det der ligger, kan du prøve det, og derefter slette det igen....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-01-09 20:58

Der er altså ingen læsning på problemet. Det hele er som beskrevet, man kan bare ikke se det der ligger i papirkurven uden at åbne for den ?????????

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 28-01-09 22:51

http://www.tune-up.com/products/tuneup-utilities/

Prøv det og ryd op i din regbase. og andet.
''= slraldespand'' under optimize? regbase, der er fuld backup på hvad du laver.
Og får DU mindre end 1000 fejl, så virker programmet ikke,
ELLER du har noget godt i vente
Programmet er gratis i 30 DØGN + 1 dag
Og er Visky combatibel´t