/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Vaskemaskinetips.
Fra : preb1944
Vist : 570 gange
100 point
Dato : 17-01-09 16:04

Hej.
Jeg har fået ny vaskemaskine.Kan jeg få hjælp til en side på nettet som omtaler hvad
Rinse Hold og Easy Iron er-og vigtigere hvornår man bruger det.? Evt. hjælp ved at man skriver her lidt om
i forbindelse med hvad vask de bruges ,hvis det andet ikke er muligt.
Hilsen Preben

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-01-09 16:10

jeg skal nok lade være med at blande mig mere - men du har krav på en dansk vejledning/brugsanvisning når du køber så kontakt forhandler omkring dette

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-01-09 16:15

Hvad hedder vaskemaskinen? Det vil gøre det en del nemmere.

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 17-01-09 16:37

Jeg har fået en brugsanvisning,men som I flere andre firmaer er det ikke helt klart hvornår de programmer bruges-og det kan jo være at der nogen som har privat erfaringer med de programmer(Ofte ikke dårlige informationer end firmaernes).Ellers må jeg naturligvis senere henvende mig til fabrikanten.det ville jo være rart at kunne bruge vaskemaskinen maximalt. HILSEN preben

Accepteret svar
Fra : Smokei

Modtaget 100 point
Dato : 17-01-09 17:04

Sådan er det i nogle maskiner

RINSE HOLD
Tøjet bliver liggende i sidste hold skyllevand. Tryk igen på vælgeren "Rinse hold". Programmet fortsætter med centrifugering.

EASY IRON

Er det ikke eet tøjmærke på skjorter af bomuld

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 17-01-09 19:00

Rigtig som Smokei siger med Rinse Hold og Easy Iron har jeg nu selv fundet på nettet.Det er et program der kan vælges for at reducere krølning.Vandniveauet øges og tøjet centrifugeres meget skånsomt.
Tak til jer der svarede. Hilsen Preben

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 17-01-09 19:03

Tak for svaret Smokei.Jeg fandt selv svaret på nettet med Easy Iron .
Det kan vælges for at reducere krøllning.vandniveau øges og tøjet centrifugeres meget skånsomt. Hilsen Preben

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 17-01-09 20:12

Selvtak