/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Kan ændres til Dansk sprog?
Fra : mej4
Vist : 655 gange
100 point
Dato : 16-01-09 18:39

Kan Firefox side ændres fra englesk til dansk i oversigten...file-edit-viev-history-bookmarks?

vh mej4

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 16-01-09 18:49

Ja da, hent den danske version:
http://www.mozilla-europe.org/da/firefox/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 16-01-09 19:12

Er det Ok bare at hente en danske version og bliver min engelske version ændret...eller skal jeg slette min nyværende firefox inden ( det vil jeg være ked af ).
vh mej4

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-01-09 19:27

Husk at gemme dine Bookmarks inden du sletter den engelske og erstatter den med den dansk Firefox, eller vælg at installere den danske Firefox i en anden mappe end den du har den engelske i, så kan du nemlig godt to forskelige browsere

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 16-01-09 19:32

Du kan muligvis bruge denne:
http://www.greyparrots.tuknet.dk/firefox/pack.html#install-firefox-0.9.3

Så installere man en dansk sprogpakke oven i den engelske/tyske or whatever...

Men ved ikke om det virker.

Ellers gør som o.v.n foreslår

Jørn Rudolph

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 16-01-09 19:42

Jeg downloadede den danske version efter Klaudi s link, og den danske version lagde sig oveni min engelse, så jeg sparede at samle mine bogmærker igen!
vh mej4

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-01-09 19:48

Heldig for dig, jeg ville have sikret mig en kopi af Bogmærker først, men når det er lykkedes for dig så er der ingen bekymringer

Godkendelse af svar
Fra : mej4

Dato : 18-01-09 10:18

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-01-09 10:34

Velbekommen