/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl ved opstartaf Windows XP
Fra : labuni
Vist : 1823 gange
300 point
Dato : 16-01-09 10:50

Når jeg starter min computer får jeg den her fejlmeddelelse:

Title: Windows - Ingen diskette

Besked: Exeption Processing Message c0000013 Parameters 75b4bf7c 4 75b4bf7c 75b4bf7c

Der er så 3 knapper: [Annuller] - [Forsøg igen] - [Fortsæt]

Det er så ligemeget om jeg trykker på [Annuller] eller [Fortsæt], så forsvinder fejlen, og computeren kan bruges normalt.

Men hvordan slipper jeg for at få denne fejl meddelelse?

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 16-01-09 10:58

Måske kan du bruge det her:
http://www.eksperten.dk/spm/830259

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 16-01-09 11:01

hej labuni
prøv at kikke på dette link . det kan være løsningen på dit problem.

http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=50623

mvh hardy

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-01-09 15:10

Har du XP pro eller home edition

Kommentar
Fra : labuni

Dato : 16-01-09 15:21

Jeg har XP - home edition.

Accepteret svar
Fra : b-and

Modtaget 300 point
Dato : 16-01-09 16:05

Prøv dette >

Tryk start -> kør -> skriv msconfig i tekstfeltet.

Gå i fanebladet start og fjern fluebenet ud for qqtask.exe og dit.exe, hvis de er der.

Genstart og sæt flueben i vis ikke denne meddelse igen, når du har fået besked på at du har ændret i start.

Hjalp det.

Godkendelse af svar
Fra : labuni

Dato : 17-01-09 16:42

Tak for svaret b-and.

Filen dit.exe var der.

Hvad er det for en fil, og hvordan kommer jeg helt af med den?

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 17-01-09 17:21

Det vil blive ret teknisk og skulle forklare det – så der springer JEG over, det gider jeg ganske enkelt ikke…

Men fungere isenkrammet – så fred være med den…