/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Skandale Ritt
Fra : Klumme
Vist : 1928 gange
10 point
Dato : 16-01-09 10:23

Er der en eller flere som lige gider friske huskeren op, og berette om skandaler som Ritt Bjerregaard har lavet. Jeg kan "kun" komme i tanke om Paris, lejligheden på V.bro, smørrebrød og Storebæltsfærgen, men jeg ved at der er adskillige flere. Det skal være de skandaler / episoder som stinker langt væk af, at være tilvirket for egen vindings skyld.

Kom så hukommelsesmestre...Nap en Ginsing eller hvad der skal til NAJJJJJ Ikke viagraen....Ginsing for hulen

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 16-01-09 10:32

Mener også at hun holdt et fly tilbage så hun kunne lette når det passede Ritt og ikke piloten'
såvidt jeg husker fik hun en general skidebale af Anker tror hun var undervisning minister på det tidspunkt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-09 11:11

Var det hende heheh Fint nok Jan...tak. Jeg samler bare lidt skyts sammen. Skal møde hende i næste uge, og så får hun dælme en fodpedal, den modbydelige arrogante pamper

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-09 11:18

Altså hvis det er de sølle 10 point der holder jer pointskrabere tilbage, så bare rolig. Jeg gider bare ikke sætte 1 mio point på højkant, hvis der .eks. ikke andre end sån noget som Don Brandert som lukker ævl ud. Så de ryger op på mindst 20 point når tiden er inde

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-01-09 12:15
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-01-09 12:18

- så kan du selv sortere Klumme:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=ritt+bjerregaard%2Bskandale&meta=

God weekend

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-09 12:30

God weekend osse til dig, men den der sunowich-googelingeling model kunne jeg selv have udført og har osse været der, men jeg gider ikke det bladren rundt LOOL Jeg vil ha hende serveret på et sølvfad.... jeg kan jo altid vomitere bagefter

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-01-09 12:52

Citat
Jeg vil ha hende serveret på et sølvfad....

- det er du vist ikke alene om... dovne hund!

Bare se at komme igang...

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 16-01-09 13:07

Sådan nogen som dig spiser hun til morgenmad uden at behøve at tygge......

Hvorfor var det forresten en skandale at hun havde en lejlighed som hun selv betalte ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-09 13:28

Fordi hun havde en boæl i forvejen, og husker jeg ret, så lagde hun 2 lejemål sammen hvilket ikke var tilladt, men det var Dronning Istap kold over for

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 16-01-09 14:20

Få styr på dine fakta.

Folketingsmedlemmer har ret til at have en ekstra bolig i København.

Hun lagde ingen boliger sammen.

Men nogen havde ondt i røven over at hun boede i en stor lejlighed som om hun selv betalte den.

Men hvor er skandalen ?

Hun er røvirriterende ja men er det ikke bare fordi hun er lodret ligeglad med om hun er populær eller ej. Ingen politikere har været forsøgt jordet af alle medier og så alligevel haft så stor betydning.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-01-09 14:53

Citat
1991 - Ritt Bjerregaard bliver fyret som gruppeformand i Socialdemokratiets folketingsgruppe. Årsagen er en boligskandale, hvor Ritt Bjerregaard nægter at flytte sin faste adresse fra Fyn til København, således som Københavns kommune havde forlangt, efter hun havde anskaffet sig en 210 kvadratmeter stor lejlighed, i stedet for den lille lejlighed hun tidligere havde haft i København. Problemet er, at den store lejlighed er en helårsbolig, og at den “politiske moral” byder hende at flytte sin folkeregisteradresse til den. Det er anden gang i sin politiske karriere, at Ritt Bjerregaard bliver fyret fra en politisk toppost.

http://da.wikipedia.org/wiki/29._oktober

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-01-09 14:58
Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-01-09 15:04

Citat
Få styr på dine fakta
-
Citat
1991 - Ritt Bjerregaard bliver fyret som gruppeformand i Socialdemokratiets folketingsgruppe. Årsagen er en boligskandale, hvor Ritt Bjerregaard nægter at flytte sin faste adresse fra Fyn til København, således som Københavns kommune havde forlangt, efter hun havde anskaffet sig en 210 kvadratmeter stor lejlighed, i stedet for den lille lejlighed hun tidligere havde haft i København. Problemet er, at den store lejlighed er en helårsbolig, og at den “politiske moral” byder hende at flytte sin folkeregisteradresse til den. Det er anden gang i sin politiske karriere, at Ritt Bjerregaard bliver fyret fra en politisk toppost.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-09 15:10

Åhhhh haugaard .....

Kan du for helvede ikke læse???? Så du ikke at der var tilføjet forbehold for rigitigheden af det skrevne. Og det er ikke forkert at hun havde 2 boliger. Og ja det er rigtigt, at hun IKKE lagde 2 boliger sammem. Og so what...

Jeg bad om skandaleepisoder med Ritt Bjerregaard indblandet i denne tråd og ikke om dit som sædvanlige hjernedøde pis, hvor det bare oser ud af dig, at du ikke kan døje mig. Det har jeg det helt fint med, men når du i den grad fjerner focus fra det jeg vil ha frem, så må du i dummepeter krogen til vi er færdige. .Det kan jo være, at du møder en artsfælle eller 2 der...så kan I hjernedøde den sammen. Må jeg anbefale landsbytosserne Bertel Brandert og lillemanden Sunowich. Det er passende åndsfæller og legekammerater for dig...sammme niveau osv osv

Så baj baj med dig indtil videre. Fjols

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-01-09 15:19

Klumme altså, i betragtning af, hvor doven du er, er dit forfatterskab imponerende - credit til dig...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-01-09 15:28

Jeg husker det nu også sådan at hun ikke var tilfreds med den lejlighed hun kunne få. Det var også på tale at nabolejligheden skulle lægges sammen med den lejlighed hun havde fået tilbudt, men jeg er ikke sikker på om det gik i vasken. Der blev jo til et stort ramaskrig ud af det.

Men hun fik den store lejlighed, fordi hun kendte "boligborgmesteren"

Citat
Få år efter stormen var redet af, stod stakkels RITT BJERREGAARD og manglede en for hende standmæssig lejlighed at bo i, og selvfølgelig helst så tæt på hendes arbejdsplads som muligt. Gode råd var tilsyneladende dyre, men hun havde jo partibogen iorden som "SOCIALDEMOKRAT" så VUPTI fik hun en lille privatsnak med daværende biligborgmester indenfor partiet, LARS ENGBERG, og VUPTI røg hun foran og dermed forest i køen af tusindvis af andre boligsøgende danskere og STRAKS fik hun en ekstravagant og stor luksuslejlighed øverst på Vesterbrogade med udsigt over byens tage og tilhørende kæmpe altan eller balkon lige ved siden af HOVEDBANEN, med andre ord en klasse 5 med pil opad lejlighed med reff. til et kendt populært tv-prg. kaldet hammerslag, så man ved at klasse 5 er det lækreste af det lækreste.
... Lejligheden var kæmpestor og beregnet til en stor familie, men skulle kun huse en person, RITT BJERREGAARD og efterfølgende blev LARS ENGBERG "fyret" for at dæmpe de værste gemytter og dagblade som EB og BT m.m. og helst glemme episoden. Men som vanlig med partibogen iorden og partikammerateri, blev partikammerat LARS ENGBERG efter der var faldet ro om sagen, stille og roligt "genansat" som hospitalsborgmester i København?

http://blog.tv2.dk/oo7oo7/entry267852.html

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-09 15:34

Doven hehehe Ja jeg kan godt finde ud af at springe over hvor hesten er lavest..... men hvad går din øvelse ud på...... har du noget på Ritt???? Ellers skal du ikke spilde seriøst arbejdende folks tid.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-09 15:37

De er så plaskrådne i hovedet hele banden Ans....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-09 15:39

Nå det var den middagslur, hvis jeg skal nå det. Vær stille. Nu er landsbytossen haugaard smidt uden for døren, så jeg hører ikke han ryster på hovedet...Det kan nemlig godt støje en del

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-01-09 16:08

Citat
Og hun er blevet beskyldt for grådighed, fordi hun som vellønnet EU-kommissær også ville have udbetalt sin ministerpension.

http://www.berlingske.dk/article/20081003/koebenhavn/710030035/

Citat
Skal møde hende i næste uge

Har hun inviteret dig på æblekage (egen avl)

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 10 point
Dato : 16-01-09 17:02

Hun har vist også holdt en storebæltsfærge tilbage.

Efter skandalen i EU gav Anker Jørgensen hende en størrelse 44 i røven, men ½ år efter var hun inde i varmen igen.

Hende om nogen trækker socialdemokraterne ned.

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 16-01-09 17:11

Det sq rigtigt LuffeA sad og roede i hjernekisten men den var tom he, viste der var noget mere

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-01-09 18:42

Ja Klumme, så står jeg nok til et eller andet

For jeg kan mægtig godt lide Ritt, hun har da hår på brystet. Altså sådan i overført betydning.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-01-09 19:10

Citat
hun har da hår på brystet

Så er det vist på tide, at hun stopper med de ansigtsløftninger

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-09 19:16

Smag og behag granner. Hvis man er til den KZ-lejr lignende sygeplejerske model #Schwester Irmgard" så er hun lige i øjet, men det er jeg altså ikke, skulle jeg hilse at sige LOOL

Hendes person kender jeg ikke, men hun dømmes ene og alene på sine (u)gerninger og adfærd, og ingen af delene er til et 13 tal, ud over hendes ragen til sig og forbrug mens hun er iskold over for råd om, måske lige at klappe hesten og slappe lidt af med anvisningsblokken.

Nå men det var ikke det tråden skulle handle om LOOL (ikke fordi det gør noget ) jeg skal nok køre trillebør med hende, når jeg kommer lidt tættere på

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-09 19:17

Citat
hun har da hår på brystet
og et bedårende overskæg LOOL Det har jeg set.....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-01-09 19:50

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-01-09 20:35

Om dette er en skandale, må du selv bedømme

Citat
Burde Ritt og Bondam have takket ja?
798 dag(e) siden - Bro Gave københavn

Københavns overborgmester, Ritt Bjerregaard, og miljø/teknikborgmester Claus Bondam har egenhændigt sagt nej til en gratis bro fra Kvæsthusbroen til Operaen på Dokøen, et underjordisk P-anlæg ved det nye skuespilhus og en park på Kvæsthusmolen.

Den private milliardfond Realdania stod bag tilbuddet med en samlet værdi lød på 525 millioner kroner - læs mere om den her.

http://debat.dr.dk/default.ns?strItemID=forum&action=viewcontribution&intContributionID=13579&intPage=2&PageView=5&PageCount=&orderBy=votes_desc

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-01-09 22:37

Kunne være at Realdania havde sagt nej til at renovere hendes lejlighed, gemt ind i udgifterne til det andet

Trods Ritts begærlighed har store sponsorater nu aldrig været socialdemokraternes kop te.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-01-09 12:58

Citat
Få styr på dine fakta.

Apropos fakta - hvorfor forsvandt du herfra?! http://www.kandu.dk/Spg130948.aspx#1497223

Havde det noget at gøre med, at du ikke havde styr på fakta - og indså at ingen højere magt kan redde dig fra det shit du cykler rundt i ....

---------------------------------------

Klumme, jeg kender ingen Ritt skandaler udover hvad der allerede er nævnt. Jeg vil dog lige benytte lejligheden til at sige pænt tak for din pakke til mig. Du er sød ..

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-01-09 15:49

Vi ved jo ikke hvor mange interne mødereferater der bliver slettet på Københavns Rådhus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-09 14:52

Alt for dig Creamygirl DMSDB

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-09 14:54

Nej det er rigtigt Luffe, men tror du ikke der er et eller andet råddent hovede der ville lade det sive, hvis der var noget alvorligt i mellem

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-09 05:38

Det er rigtigt Luffe...Hun ringede...chaufføren ringede vil jeg tro, fra bilen til Knudshoved tror jeg det var, og bad dem holde færgen tilbage til Isdronningen nåede frem.

Shit hvor er hun....nej jeg tør ikke skrive, hvad hun er. Ser PET det, så har jeg et forklaringsproblem, men hun gør større gavn, hvis hun blir udstoppet og sat på Arbejdermuseet i Rømersgade med en smædeskrift i panden, hvis man kan skrive noget på det gevind

Hun er gennemført TORDNENDE HÆSLIG, og det er kun fornavnet