/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
billard
Fra : Miksi76
Vist : 377 gange
500 point
Dato : 15-01-09 20:54

leder efter en sport der ligner trickshot. så det på eurosport for ca. 2 mdr. siden, der bliver sat et antal point per bane. Og det var hvis en tyrker der vandt.

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 15-01-09 23:12
Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 15-01-09 23:17

spillet hedder ikke trickshot.
Det er navnet på spillet jeg leder efter...

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 15-01-09 23:20

De får vist en rute de skal spille på bordet, muligvis står der en kegle de skal udenom...

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 16-01-09 01:28

snooker ? men der er da vist ikke nogen kegler med

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 16-01-09 11:09

Mener det hedder trick shot, der er da i hvert fald i mester i trick shot.
Der skal de lave nogle forud bestemte baner og for point for gennemføsel og eventuelle extras på vejen rundt og har et par freestyle sessions mellem nogle af de fast bestemte baner.

Citat
snooker ? men der er da vist ikke nogen kegler med

Nej der er ikke kegler med i snooker, men de har noget ligende med at de skal putte fra forskellige situationer og farvede i en bestemt rækkefølge (selvom der er røde baller på bordet) men om det er et desideret spil eller bare nogle der hygger sig med det ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 16-01-09 16:50

Fandt det selv.
Det hedder Artistic billard

Annuller spørgsmålet
Fra : Miksi76

Dato : 16-01-09 16:51

Fandt selv svaret