/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hundeven mangler hund at lufte!
Fra : lotler
Vist : 405 gange
20 point
Dato : 26-03-03 18:07

Jeg er en 22-årig pige som i november flyttede til København fra Finland. Jeg er vokset op med hund og savner nu en at gå lange ture med om eftermiddagen eller aftenen.
Jeg lufter gerne din hund et par gange per uge. Er glad speciellt for store hunde der kræver meget motion.
Hvis du har en valp der har brug for lidt skolning har jeg også styr på det.
Hvis hunden bor i området mellem Amager og Christianshavn vore det perfekt.

Med venlig hilsen/
Lotta
tel. 23 95 25 29

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 30 point
Dato : 26-03-03 18:13

Hej, Lotta! Rigtig, rigtig godt initiativ!!! Jeg håber, at det lykkes dig at finde en stor vild krabat, der bare savner lige netop dig. Min egen vapper kan desværre nok ikke klare mere tur end jeg selv giver hende. Og jeg bor også for langt væk. Men lad os se, om der ikke dukker nogen op i nærheden!
Held og lykke med det.
Hilsen Birgitta.

Godkendelse af svar
Fra : lotler

Dato : 26-03-03 18:28

Tak for svaret Birgitta.
håber det dykker op nogen sjov krabat!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-03-03 18:37

Hej lotler!
Du skal nok oprette spørgsmålet igen, for når det er afsluttet er der måske ingen der kikker ind og ser, at du stadig mangler en hund at gå tur med.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-03-03 19:06

Hej Lotler - jeg bor desværre ikke i KBH, men hvad med at sætte en seddel op i dit lokale supermarked? Så er du da sikker på, at dem der bor i nærheden læser det - det er heller ikke sjovt at skulle cykle 15 kilometer bare for at komme hen til hunden!
Håber du finder en!
Kh, Christina

Kommentar
Fra : ingole

Dato : 27-03-03 01:55

Hej lotta - her et tip som jeg selv har brugt, Læs den lokale sprøjte.Det sker at der er nogle der simpelthen har brug for hjælp til pasning eller sæt en annonce i-i søndagsAvisen under loppemarked :.) hel og lykke med det :.)