/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
VPN server!
Fra : zeus
Vist : 285 gange
50 point
Dato : 26-03-03 17:22

jeg kører lige for tiden med winxp, og jeg kan ikke finde et VPN (vitual privat network) server program... en som kan hjælpe mig med det ?

(ved godt at win2k server har det.. kan jeg ik bruge til noget)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-03-03 18:54

Sådan oprettes en VPN-forbindelse (Virtuelt privat netværk)
Åbn Netværksforbindelser.
Klik på Opret en ny forbindelse under Netværksopgaver, og klik derefter på Næste.
Klik på Opret forbindelse til netværket på min arbejdsplads, og klik derefter på Næste.
Klik på Virtuel privat netværksforbindelse, klik på Næste, og følg derefter anvisningerne i guiden.
Har du været her under hjælp
Emesen.