/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Rayman Raving rabbids HJÆLP!!!
Fra : Alex2000
Vist : 370 gange
200 point
Dato : 14-01-09 22:56

Hej alle sammen.
Jeg har købt Rayman raving rabbids til min Wii. og det er det sjoveste spil jeg har købt indtil videre. Det har dog desværre en bug.

i den/de baner hvor man skal slå til radioerne så de forskellige kaniner danser før man kan slå dem, holder den pludselig op med at virke. Og man taber fordi man ikke når det pga. tiden. eller man bliver slået 3 gange.

er der andre end mig der har den fejl? og eventyelt ved hvordan man kan rette den?
Han holder pludselig op med at reagere når man svinger med remoten for at slå. og han gør det uregelmessigt. Remoten virker som den skal i hele spillet og i alle andre spil. Bortset lige fra DEN ene bane. Og i samme bane part 2.

Nogen der ved hvad der er galt og hvad jeg skal gøre??

Mange tak.

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 15-01-09 09:01

Ved ikke om de taler om samme problem:
http://gbatemp.net/index.php?showtopic=118503

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 15-01-09 09:05

Kan læse flere steder at spillet har problemer med at opfange wii'moten rigtigt. (flere steder i spillet)

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 16-01-09 22:24

det hjalp desværre ikke meget. Det er et andet spil de snakker om.

Annuller spørgsmålet
Fra : Alex2000

Dato : 24-02-09 17:22

Jeg kiggede i min manual og fandt producentens hjemmeside og der stod svaret.