/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
papirklip
Fra : snusi
Vist : 1771 gange
150 point
Dato : 14-01-09 21:02

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en skabelon til en fuchsia?

Jeg har på et tidspunkt set at nogen har "hovederne" af fuchsia skåret ud i karton. 2 forskellige farver med en tråd eller et eller andet i midten. De var meget søde.

Jeg er aktivitetsmedarbejder på et plejehjem og mange af beboerne vil gerne klippe i karton, så det må jo gerne være lidt lette udklip, og efter hvad jeg kan huske så den let ud.

snusi

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-01-09 21:18
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-09 21:34

Når jeg søger på google, er de fleste papirklip, nogle der er til salg

Jeg ville gå på biblioteket, de har garanteret en del.... jeg har da selv fundet skabeloner til at snitte efter, så der må også være nogle af dem du efterlyser

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 14-01-09 21:37

ja det er måske det jeg skal Nordsted1

Blomsten er faktisk ret enkelt men jeg kan ikke huske hvad der blev brugt indeni, som støvdrager. Og igen det skal jo være enkelt når jeg skal have ældre mennesker til at klippe det

Jeg venter lige og ser om der kommer en ide

snusi

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-01-09 21:56

Det var måske en ide at købe et par bøger, de kan ikke være så dyre, måske i antikvariater.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-01-09 22:06
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 150 point
Dato : 14-01-09 22:12

Der er nogle bøger her, men jeg ville se om jeg ikke kunne låne på biblioteket, det er jo ikke til privat brug

http://www.gitteschouhansen.dk/papirklip.php

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 15-01-09 09:17

Her er også mange gratis papirklip - derudover er der en opslagstavle, hvor man kan efterlyse mønstre. http://www.papirgrotten.dk/

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 15-01-09 09:35

Tak for svaret Nordsted1.

Det er en rigtig god side du der kom med , mange tak

snusi