/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
min scooter vil ikke starte
Fra : minibrow
Vist : 630 gange
70 point
Dato : 14-01-09 15:52

hej jeg har en cpi popcorn fra 2002 og den vil ikke starte jeg kan ikke finde ud af hvad der er galt og sidst jeg fik den til at starte havde jeg også prøvet mange ting før den ville starte jeg havde set i kaburateren og der sad der lidt snavs i bunden af den og det fjernede jeg jer har også skiftet Indsugningsstudsen fordi jeg troede det var fordi den ikke var tæt nok også efter det prøvede jeg en masse ting også fik jeg den startet også kørte jeg på den også var det som om den ikke ville komme op i top fart og selv om jeg havde sømmet i bund mistede den fart så jeg kørte hjem og da jeg kom helt hje mog den stod stille gik den ud og siden har jeg ikke kunnet få den i gang.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 14-01-09 15:58

Hen til mekanikkeren med den.
Den forklaring du giver er så tynd at du afslører så ringe indsigt i motorer, at det er bedst du får professionel hjælp.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 14-01-09 17:00

Skru tændrøret ud og sæt det i tændrørhætten igen og hold kanten af tændrøret ind til motoren og træd på kickstart eller brug elstart og se om den giver gnist. Hold ikke på selve tændrøret men du prøver at starter for så får du stød.

Hvis tændrøret giver gnist så ved du at det er det elektriske som er noget i vejen med.

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 14-01-09 18:11

Citat
Hvis tændrøret giver gnist så ved du at det er det elektriske som er noget i vejen med.

Det' en OMMER

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 70 point
Dato : 14-01-09 18:48

Ja der manglede så at stå IKKE.
Men hvis man har en hjerne så kan man nok regne det ud.
Altså...

Hvis tændrøret giver gnist så ved du at det IKKE er det elektriske som er noget i vejen med.

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 15-01-09 18:15

Kan du ikke godkende nogle af de svar du har fået i dine andre tråde

Spørgsmål
- Ubesvarede   3
- Besvarede   0
- Annullerede   0
- Slettede   0
Ialt   3

Kommentar
Fra : minibrow

Dato : 16-01-09 07:39

okay men tændrøret giver gnist og alt det elektriske virker

Godkendelse af svar
Fra : minibrow

Dato : 16-01-09 07:41

Tak for svaret scootergrisen.