/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Et lille brevikon
Fra : Monsen1234
Vist : 490 gange
100 point
Dato : 26-03-03 16:50

Jeg ville også gerne at jeg kunne se når der kommer E-mail, og jeg har også sat " Søg efter nye meddelser hver X min." men det hjælper ikke, der kommer ikke en meddelse nede ved uret når der kommer E-mail, hvorfor ?
Jeg havde før Windows Me og der var der i kontrolpanelet et ikon der hed "Digital Dashboard" der kunne man gå ind og markere et felt der hedder " Aktiver E-mail venter" jeg har nu XP Home, er der et andet ikon der gør det ud for "Digital Dashboard" ? Eller hvad gør jeg så jeg ikke skal starte Outlook Express hver gang for at se efter post.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 26-03-03 16:55

jo der gør hvis du kører XP det er bare ikke altid det er synligt hvis du har mange ting dernede så bliver den gemt væk. men hvis du trykker på pilen kan du se det..! men selvfølgelig så kan du jo heller ikke se det men det kommer altså..

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 26-03-03 17:13

Ikonet kommer først ind når jeg åbner Outlook, jeg har kikket på " Tilpas beskeder" og der er heller ikke et ikon der kunne komme frem !

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-03-03 17:21

Hej Monsen
Prøv at højreklikke på proceslinjen
Vælg egenskaber
Så fjerne du fluebenet,der hvor der står
Skjul inaktive ikoner
Klik på anvend og ok
Så skulle der meget gerne komme et ikon frem,ved siden af uret,når der er email til dig
Mvh Brian

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 26-03-03 19:12

Hej monsen1234
Du skal du bare have incredimail http://www.incredimail.com det er kanon.
Jeg henter mails hver minut, og når der er nogen mails, så kommer en butler frem og siger "you got mail sir" og man kan også få damer i svømmedragt som kommer løbende over vandet osv.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 26-03-03 19:46

Briani : Der kommer også et ikon frem når der er post, MEN det er først når jeg åbner Outlook også selv om jeg har gjort som du har skrevet, jeg har aldrig kunnet få en meddelse om at der er mail uden først at åbne Outlook.

Uffe29: Jeg ved godt jeg kunne få incredimail, men jeg er sådan set godt tilfreds med Outlook hvis jeg bare lige kunne få dette til at fungere.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 26-03-03 20:03

undskyld monsen

men uffe: kan man få incredimail på dansk jeg hentede det nemlig i går og egentlig er det udemærket bortset fra at jeg hellere vil have det på dansk.

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 100 point
Dato : 26-03-03 21:18

ja der kommer KUN et brevikon hvis outlook er åben..! du kan jo først modtage mail's når programmet er åben. i for nogle år siden kunne man få en sms når der var e-mail uden overhovedet at have tændt sin pc.
hvis du har en mobiltelefon kan du prøve at kontakte dem og høre om det var muligt at få det igen. dengang var det gratis men det er det vidst ikke mere.

men ja ikonet kommer først når du åbner outlook men det kan du jo have åben hele tiden liggende i processlinien det har jeg så kommer ikonet når der er mail min henter hvert minut.

Mvh

Solgaard

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 26-03-03 22:22

Tak for svaret solgaard.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-03-03 13:19

Hej solgaard

Incredimail findes ikke på dansk endnu.
Men du kan få det på SVENSK - bare du
selv henter sprogfilen.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 27-03-03 15:27

tak rellom..!