/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
akaverie der er i stykker
Fra : bynk
Vist : 463 gange
40 point
Dato : 14-01-09 12:27

min kæreste har fundet et akaverie der er i stykker og vi vil gerne lave det så vi kan bruge det, det ser ud til at være et 63l. det er det ene enden glas der er gået istykker. er der nogle der ved om det det er dyrt af lave?

Accepteret svar
Fra : Jan4100

Modtaget 50 point
Dato : 14-01-09 12:44

Jeg vil nærmere sige at et akvarie i den størrelse er for dyrt at lave så søg hellere på akvariesiden som godtnok fortiden er nede eller i den blå avis får uanset havd så er du mere sikkert det skal jo være tæt og samtidigt er det ikke unormalt at der er udstyr med så som varmelegeme samt pumper

Godkendelse af svar
Fra : bynk

Dato : 14-01-09 12:50

Tak for svaret Jan4100.