/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Disneyland paris tilbud???
Fra : pk2dk99
Vist : 2479 gange
100 point
Dato : 14-01-09 07:47

Hej
Vi vil gerne besøge disneyland Paris i påske ferie. Hvor kan vi find gode tilbud og priser til disneyland paris inkl fly og hotel?????
mvh
pk2dk99

Kommentar
Fra : showgirl

Dato : 14-01-09 09:00
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-01-09 10:31

Hej med dig.

Kig her engang. Der er penge at spare når du bestiller rejsen i Sverige.
http://dk.skyscanner.com/fly-/se/pari/billigste-fly-til-paris-fra-sverige.html

Accepteret svar
Fra : præstmark

Modtaget 100 point
Dato : 14-01-09 20:00

Hej

Vi har besøgt Disneyland paris, men vi bookede hotel og transport hver for sig, og sparede mange penge. hotel bestilte vi direkte ved disneyland, vi valgte at tage nattog fra Hamburg til Paris, en god oplevelse. Toget bestilte vi hos Deutsche bahn, spar night fra 39 euro pr. person.
Men foretrækker i flyet, kan i med fordel bestille biletterne fra enten Hamburg eller Sverige. og der går tog drekte fra Lufthavnen til Disneyland, hvor der går gratis shutlebusser til alle hotellerne.
Håber i får en rigtig god tur :)

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 21-01-09 12:10

fdm er alt for dyret

Godkendelse af svar
Fra : pk2dk99

Dato : 01-02-09 13:58

Tak for svaret præstmark.

Kommentar
Fra : zeis

Dato : 17-02-11 07:07

Tja, jeg har da lige bestilt 2 overnatninger på Magic Circus Hotel ved Disneyland Paris gennem FDM-Travel, og det var da 500 kr. billigere end at bestille de 2 overnatninger direkte via hotellet, så nej, det er ikke altid at FDM er "dyret"