/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Breve/pakker vægt... HJÆLP!!!
Fra : shadow_hunter
Vist : 787 gange
55 point
Dato : 13-01-09 17:54

jeg har en pakke jeg skal have sendt, den vejer 40 kg. og jeg har svært ved at finde et firma der vil sende private pakker af denne vægt. det er der jeg mangler jeres hjælp, hvis nogen af jeg kender et firma der vil sende sådan en pakke, så skriv firmaéts navn, eller send mig et link.
tak på forhånd. :)

Kommentar
Fra : gatethereal

Dato : 13-01-09 18:00

Mener da at ups godt kan sende så store pakker. Er bare ikke billigt så.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-01-09 18:15

Pakker over 30 Kg skal på en palle.

Derefter kan du jo ringe til DHL, Postillionen eller hvem du vil.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 65 point
Dato : 13-01-09 18:17
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-01-09 18:17
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-09 18:19

Prøv at spørg GLS om de også hjælper pakker for private Telefon + 45 76 33 11 00
http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/DK01/DA/3.htm

Og så er der 3x34

http://www.3x34.dk/index.asp?gclid=CIrEkYCKjJgCFRMcQgodpnXpDQ

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-01-09 18:22

Afhængig af pakkens størrelse bruges, -
hel palle, halv palle eller kvart palle.
Palle kan købes af fragtmanden.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-01-09 18:27
Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 13-01-09 18:52

hvor i landet bor du, og hvor skal pakken hen? Der er kæmpe forskel på hvad det koster alt efter hvem du bruger, og de fleste af dem der er nævnt indtil nu flår dig på prisen.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-01-09 19:32

Har fået pakker via post Danmark, som vejede mere.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 13-01-09 19:45

Den kan du da sende med alle der fragter pakker.
Post Danmark tager også den størrelse pakker.
Du kan evt. selv bringe den ud, da det mange gange kan være billigere.

Du kender vel POST DANMARK, dem har jeg selv brugt i over 20 år.

hawaii7

Kommentar
Fra : lham

Dato : 13-01-09 20:24

hawai har ret, men af erfaring så ring til dem først -deres "prisfolder" er ikke specielt klar heller ikke for deres egne servisemedarbejdere

http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/files/pakker_til_danmark_2009.pdf

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-01-09 08:47

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 4
- Annullerede 7
- Slettede 0
Ialt 12

Kommentar
Fra : shadow_hunter

Dato : 18-01-09 15:50

sorry har været ude og rejse så har ikk kunne følge så godt med... men syntes dhl er en god løsning derfor for t pointne..
men tak for svarne i andre.. :D

Godkendelse af svar
Fra : shadow_hunter

Dato : 18-01-09 15:50

Tak for svaret Teil.