/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
sløret ikoner i windowsbundlie
Fra : steffen15
Vist : 668 gange
150 point
Dato : 13-01-09 15:52

Hej ville have lagt en ny driver ind til mit grafikkort så slettet det gamle og lage den nye ind.
efter det, blev de ikoner som ligger nede ved uret sløret??? og kan se i min windows gadgets osse har lidt problemer??? mit grafikkort er et radeon 3870. kan se i mine indstillinger at min computer tror det er et radeon 3800 kort`?? ved ikke om de bruger samme driver? hmm lidt hjælp tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-09 15:54

Læg den "gamle" driver ind igen....

Man skal IKKE "pille" når noget fungerer

NYESTE driver behøver IKKE være den bedste....

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 13-01-09 15:55

kan ikke finde en gammel driver på http://ati.amd.com/support/driver.HTML

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-09 15:58

Du skal se...

Driveren ligger der nok stadig - den skal bare aktives/ændres....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-01-09 16:18

Prøv at se om du kan finde den her, der er lidt at vælge imellem:
http://filehippo.com/download_ati_catalyst/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-01-09 16:21
Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 13-01-09 16:35

nu har jeg lagt den gamle driver ind igen fandt min cd men problemer er der stadig,,, det forsvinder lige når pc en starter op men kommer igen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-09 16:38

Så har du åbenbart "pillet" ved andet end driveren....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-01-09 16:40

Der skal jo både en rigtig driver til skærmkortet og til skærmen.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 13-01-09 16:43

det har jeg

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-01-09 16:48

Har du den rigtige skærmopløsning

Kommentar
Fra : severino

Dato : 13-01-09 17:14

Prøv at gendanne til en tidligere dato?????

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 13-01-09 18:52

har gjordt det... tror jeg må slette det hele og ligge windows ind på ny

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 13-01-09 20:40

http://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&questionID=1447

prøv at fjerne den med denne driver remover... og geninstaller da den nye driver igen..

// C a i N e

ps.
det kan skyldes at du ikke har kalibreret din skærm ordentligt... eller prøv med en anden opløsning evt. zappe lidt frem og tilbage. Det hjælper nogen gange

Annuller spørgsmålet
Fra : steffen15

Dato : 27-01-09 17:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål