/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Giantco CDI enhed B version
Fra : scootergrisen
Vist : 4272 gange
37 point
Dato : 13-01-09 13:03

Nogen der ved præcist hvad forskellen er på giantco's orginale CDI som der åbentbart er problemet med på sprint, stealth og venus modellerne også den CDI enhed B version som t-hansen sælger til 499,- kroner ?

Hvad er det præcist der er i vejen med den orginale ?
Og hvad er anderledes i CDI enhed B version ?

Og er CDI enhed B version ubegrænset ?

Accepteret svar
Fra : noltus55

Modtaget 37 point
Dato : 15-01-09 18:17

B versionen er med sikkerhed ikke ubegrænset,thansen sælger kun godkendt udstyr

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 15-01-09 19:46

Det har du nok ret i. Man kan selvfølgelig stadig købe en 45'er reservedel og sætte den på en 30'er for at gøre den ulovlig.

Surfede lidt rundt og fandt ud af at Protuna http://www.protunahandels.de/ faktisk er thansen som står bag. De minder da også rimelig meget om hinanden thansen og protunas hjemmesider.
http://www.thansen.dk/

Gad vide hvorfor de har valgt og lægge det i tyskland, måske et eller andet med moms eller anden dansk lovgivning.

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 16-01-09 10:20

Det stammer fra "gamle"dage,hvor det ikke var muligt at købe tun dele i DK,så lavede de en tysk forretning for at omgå den danske lovgivning.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 16-01-09 13:53

Arh ok. tak for svaret.
Thansen står iøvrigt for Trine Hansen som var den kæreste direktøren havde på det tidspunkt.

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 16-01-09 15:45

Ved det,har gået i skole med ham,han var altid den vi fik til at skaffe tundele til vores puch'er og yamaha'er

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 17-01-09 00:05

Det var da sjovt.
Ved du eventuelt om man kan få bruger,service og reservedels manualer til de scootere som thansen sælger.
Jeg så de havde reservedels katalog da jeg spurgte efter en del på deres computer men det ik sikkert de vil have folk kan downloade dem.
Jeg har fundet nogen pdf filer men de har kodeord for at åbne dem.
De specielt 4 takt modellerne Giantco sprint venus og stealth som jeg er interesseret i.

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-01-09 02:15

Tak for svaret noltus55.