/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Limning af trægulv
Fra : boje1904
Vist : 2047 gange
100 point
Dato : 13-01-09 10:25

JEg har fået specialt fremstillet gulv stave i størrelsen 15*20*100 mm. Disse stave skal jeg have limet på undergulvet som er spånplader, er der nogen som har forslag til hvilken lim jeg skal bruge (Gerne fabrikat & produkt nummer) samt om der evt er et sted på nettet hvor jeg kan købe limen billig!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-09 11:47

Misforstår jeg dig

Vil du lime dem PÅ spånpladerne

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 13-01-09 16:29

Parket elastic 3476 fra Casco

Jes

Accepteret svar
Fra : pabloj

Modtaget 100 point
Dato : 13-01-09 16:31

Du kan også bruge MS Parket 268 fra Dana Lim

Jes

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 13-01-09 16:34

Ud fra den sparsomme beskrivelse er det svært at råde dig.

Prøv og se lidt på denne side/link her.

http://www.trae.dk/

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 13-01-09 20:21

refi

må jeg spørge hvad er det du ikke forstår i spørgsmålet ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-09 21:07

Ja - Men det er ikke noget du kan svare men mindre du er spørgsmålstilleren...

Godkendelse af svar
Fra : boje1904

Dato : 21-01-09 19:59

Tak for svaret pabloj.
Jeg er endt med at gå til den lokale gulv montør og fået hans bedste bud. Problemet er bare at det koster 2k for 10l. Det må kunne gøres biligere på nettet. Jeg prøver næste gang!

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 22-01-09 10:27

Hej
Det var dyrt. Nettoprisen ligger ellers på ca 100 kr pr l + moms
Du kan også bruge ikke elastisk parketlim, det er noget billigere, men risikoen er noget højere for at det går fra, den er ellers ret lille når det er spånplade.

Jes