/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
akvariesiden.dk ??
Fra : Jan4100
Vist : 562 gange
50 point
Dato : 13-01-09 08:45

Er jeg den eneste der ikke lige kan komme ind på siden , er den lukket ned eller er der fejl på siden de sidste 3 dage ??

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 13-01-09 09:52

Jeg har lige prøvet - kan heller ikke komme på
Men jeg tror da, den snart kører igen, det er jo en populær side

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-09 09:52

tjah ingen oplysninger fremgår så enten er der fejl - eller de er ved at lave siden om - eller mere sandsynligt de er hacket og dermed er siden nede (hvis de er ansvarlige )... men der burde egentlig være en lille notits et sted.
De google cachede sider kan du se lidt af idag - læg mærke til det er fra igår !

http://74.125.77.132/search?q=cache:14oUS81Sr1QJ:akvariesiden.akvariefisk.dk/+site:akvariefisk.dk+akvariesiden&hl=da&gl=dk&strip=1

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 13-01-09 11:55

Hej miritdk det er sikkert ikke fra i går af det googlede så siden er sansynligvis hacket men nogle af deres admin kunne jo eventuelt skrive lidt om det her i så fald

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-09 12:02

Citat
Hej miritdk det er sikkert ikke fra i går af det googlede så siden er sansynligvis hacket men nogle af deres admin kunne jo eventuelt skrive lidt om det her i så fald
jo googlesiden er fra igår
Citat
Dette er Googles cache-version af http://akvariesiden.akvariefisk.dk/. Det er et øjebliksbillede af siden, som den blev vist den 12. jan 2009 07:58:32 GMT.

Citat
skrive om det her
????? - tjaaah hvis site adm bruger kandu

hackere plejer at vise sig - men det kan jo have gået hurtigt med at lukke ned osv - de KAN jo også være ved at lave siden om

men ok - ja det er rart med oplysninger om sådanne ting

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 13-01-09 15:18

Nu har jeg prøvet i 3 dage , kunne se de samme spørgsmål som fra i Lørdag /Søndag jog o jeg er også stor bruger af akvariesiden så derfor

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 13-01-09 18:40

der er vel ikke andet for end at vente - og det er yderst ejendommeligt der ikke ligger en lille oplysning fra dem - sådan var det jo også med kandu i sin tid - var den nede tjahhh - surt
keep trying

Godkendelse af svar
Fra : Jan4100

Dato : 14-01-09 10:08

Tak for svaret miritdk.