/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
ny cpi oliver city..
Fra : bbang
Vist : 430 gange
20 point
Dato : 12-01-09 21:55

hej, jeg har lige købt en cpi oliver city..
jeg vil godt vide hvad jeg kan gøre for den køre hurtigere..
har hørt den ikke holder til ret meget..
men købte den nu alligevel..
hm, når jeg piller skiven, skal der så en ny ubegrænset skive i ..
der er nogle der har en ring på, så man skal ud og købe en ny uden ring..
og skal jeg skifte mit forrør til ubegrænset?

Kommentar
Fra : bbang

Dato : 12-01-09 21:55

håber i kan hjælpe mig..
er desperat efter at få den hurtigere..

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 13-01-09 08:10
Kommentar
Fra : johnni

Dato : 13-01-09 16:25

skift forrør til ubegrænset og pil skiven du skal nok os have en ny dysse i.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-02-09 00:27

Kør ud over Møns Klint - så kommer der fart på...

Kommentar
Fra : banditJolle

Dato : 27-02-09 23:02

hej jeg pillede skiven(det gav ikk en skid fart) så skiftede jeg forrør ubegrænset og nu kører den ca 50 og hurtigere ned ad bakke :P og jeg har ikk dyset den, ved ikk om der sker noget ved det.