/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Findes hurtigere bærbar?
Fra : GormDenGamle
Vist : 382 gange
100 point
Dato : 12-01-09 21:43

Findes der en hurtigere bærbar en denne jeg lige faldt over på markedet?:

http://www.notebook-driver.com/laptops-information/dell-precision-m6400-covet-mobile-workstation-tech-specifications/

Quadcore Extreme Processor.

1 gb grafikort Quadro FX.

16 Gb ram.

100% RGB farver i skærmen.

laver IBM en der lige så voldsom?
Eller en anden fabrikant.

Vil bare vide om man kan få en vildere maskine.
Hvad den skal bruges til?

ALT.

Man kan vel ikke få en lige så voldsom maskine i 15,4"? Syntes 17" er lige stort nok.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 110 point
Dato : 12-01-09 22:39

nej det vil jeg mener er en af markets bedst bærbar, man kan jo altis selv sætte en sammen og så kan du sikkert nok lave en der er hurtigere. Jeg sidder selv i dell support og der er en dell kunder der har købt den pc og min erfaring er at de er tilfredse med den, desværre er der jo altid nogen der får en "dårlig" men så skifter dell også hurtigt delen.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-01-09 16:59

Den findes ikke vildere lige pt, men prisen klodser altså bare opad. Men hvis det er det man vil have så ok.

Godkendelse af svar
Fra : GormDenGamle

Dato : 16-01-09 08:45

Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-01-09 12:25

selv tak, altid glad for at hjælpe.