/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp til Windows XP
Fra : Jrod
Vist : 676 gange
100 point
Dato : 12-01-09 19:32

Hej Alle.

Jeg er løbet ind i noget lidt mystisk med min computer..

Den har stået tændt hele dagen mens jeg har været på arbejde, da jeg så kommer hjem dobbeltklikker jeg på "Denne Computer" ude på skrivebordet for at komme ind på min Harddisk og vælge mig noget musik jeg vil høre.. Da jeg så dobbelt klikker på mit D Drev som er en extra paratition af den ene harddisk der sidder i computeren så får jeg fejlen.. Jeg får et lille skildt op hvor der står:

C:\resycled\boot.com

C:\resycled\boot.com er ikke et gyldigt Win32-program

Og så kan jeg baer trykke OK.

Det samme sker når jeg dobbeltklikker på mit C Drev...

Meget mystisk idet jeg ikke har for tager mig noget på computeren siden jeg brugte den igår aftes og der var der ikke noget.

Nogen der ved hvad det kan være der er sket, og måske kender en løsning? På forhånd tak.

Glen

Kommentar
Fra : xou

Dato : 12-01-09 19:38

prøv i kør (windows tast + r ) at skrive
explorer c:
explorer d:

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 12-01-09 19:44

tror du har fået skidt på så

http://www.malwarecheck.dk/forum/

tilmeld dig gratis og gå i hijackthis forum - læs vejledningen og følg den og læg spørgsmålet i samme forum

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-01-09 19:50

Tag og sluk for den og så start den op igen, så virker den nok.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-01-09 19:53

Lyt til miritdk
Du har nemlig fået virus på maskinen

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 12-01-09 20:03

Jeg er ved at køre en virus scanning og spyware scanning bagefter, jeg ser lige om jeg selv kan løse det med div. værktøjer. Jeg tror nemlig i har ret i at jeg hr fået virus eller noget i den stil. Jeg vender tilbage. Ind til videre tak for hjælpen. :)

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 12-01-09 20:38

Citat
C:\resycled\boot.com

C:\resycled\boot.com er ikke et gyldigt Win32-program

Der findes mange måder at FISE mennesker på.
Men den var en af de BEDRE.......
Det er virus/ og den er ikke særlig farlig,
BARE TRÆLS__

Lav en diskoprydning og fjern dine TEMP filer
Se efter om der kulle lgge noget i C: der hedder det samme
ELLERS SØG EFTER ''den''
og slet den SS//

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-01-09 21:15

Jeps sokoban, den er nem at komme af med og den er ikke ret farlig:
slet biblioteket resycled og slet autorun.inf (husk at gøre det på ALLE drev)

Problemet er bare at den jo ikke er kommet af sig selv = det er nok noget andet snavs der har installeret den

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 12-01-09 22:42

Så er jeg færdig med at køre de forskellige scans.

Og det ser ud til at have løst problemet, så det var bare dejligt. :)

Jeg endte ud med at køre diverse værktøjer.

Antivir Antivirus.

AVG Antispyware.

Ad-Aware.

Malwarebytes' Anti-Malware

CCleaner

Og de fandt alle sammen lidt, ikke det samme de kunne finde så nok egentlig en go ide ikke kun at sætte sin tillid til et enkelt program.

Jeg takker ihvertfald for hjælpen alle sammen, men det link der har hjulpet mig mest er http://www.malwarecheck.dk/forum/ Så det må blive løsningen på mit problem. Men os mange tak sokoban for din løsning, filerne var godt gemte, men de kunne da findes og slettes. :)

Godkendelse af svar
Fra : Jrod

Dato : 12-01-09 22:43

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-09 22:46

velbekomme dig