/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fup Mail
Fra : Disi
Vist : 1034 gange
50 point
Dato : 12-01-09 09:45

Hvor mange af jer har fået denne mail ?
Fra: Mr Pell Gordon [mailto:pellggordon79@msn.com]
Sendt: 9. januar 2009 03:18
Til: undisclosed-recipients:
Emne: Fra Mr. Pell Gordon

Fra Mr. Pell Gordon
Mobilnummer: +447024069968
Tel: +447024042891

Jeg er Mr. Pell Gordon Fra Harlsden, North West London, her i England. Jeg arbejder for NatWest Bank Corporation London. Jeg skriver dig fra mit kontor, som vil være en enorm fordel for begge os. I min afdeling, der er assisterende manager Greater London Regional Office, jeg opdagede en forladt sum af $ 12,5 millioner amerikanske dollars (Tolv millioner femhundredetusinde Usa Dollars) i en konto, der tilhører en af vores udenlandske kunder Late Mr.Thompson Morrison amerikansk statsborger som desværre har mistet sit liv i flystyrtet i Alaska Airlines Flight 261, der styrtede ned den 31. januar 2000, herunder hans kone og eneste datter.

Valget af kontakter du er vakt fra den geografiske karakter af hvor du bor, især på grund af foelsomhed af transaktionen og fortroligheden heri. Nu er vores bank har ventet på nogen af de pårørende til at komme op til kravet, men ingen har gjort det. Jeg personligt har tabt sagen til at lokalisere de pårørende i 2 år nu, jeg søger dit samtykke til at præsentere dig som pårørende / Vil Beneficiantens til den afdøde, således at udbyttet af denne konto opgjort til 12,5 millioner dollars kan udbetales til dig.

Dette vil blive udbetalt eller delt i disse procenter, 60% til mig og 40% for dig. Jeg har sikret alle nødvendige juridiske dokumenter, der kan bruges til at oprette sikkerhedskopier af dette krav, vi stiller. Alt, hvad jeg behøver, er at FILLIN Deres navne til de dokumenter og legalisere det i retten her for at vise dig som den retmæssige modtager. Det eneste, jeg kræver nu, er din ærlige samarbejde, fortrolighed og tillid til, at vi ser denne transaktion igennem. Jeg garanterer dig, at dette vil blive gennemført under en legitim ordning, der vil beskytte dig mod enhver form for overtrædelse af loven.

Please, give mig følgende, som vi har 7 dage til at køre det igennem. Dette er meget meget UOPSÆTTELIG VENLIGST.

1. Fulde navn.
2. Din Direkte mobilnummer.
3. Din Kontakt Adresse.

Der har været igennem en metodisk søgning, besluttede jeg mig for at kontakte dig, håber at du vil finde dette forslag interessant. Venligst om din bekræftelse af denne besked og angiver din interesse vil stille dig med yderligere oplysninger. Bestræbe sig på at lade mig vide din beslutning i stedet for at holde mig vente.

Hilsen,
Mr. Pell Gordon
Mobilnummer: +447024069968
Tel: +447024042891
Email: pellgordon27@hotmail.com

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-01-09 09:50

Jeg tror kun den er sendt til dig

Citat
Valget af kontakter du er vakt fra den geografiske karakter af hvor du bor, især på grund af foelsomhed af transaktionen og fortroligheden heri

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-09 09:50

sikkert mange og på mange google oversatte sprog verden over - som ikke har lært at man skal lade være med at åbne mail fra ukendte

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-09 10:03

Du skal ikke gøre det................................. US $ er ved at falde i værdi.

Send hellere 100 kr. til mig, og jeg vil omdanne dem til ca. 40%

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 12-01-09 10:25

Kunne da aldrig finde på at svare på sådan en mail
Min mand fik denne til morgen

Fra: Mr. Michael Bennett [mailto:michael_ben2376@msn.com]
Sendt: 10. januar 2009 11:25
Til: undisclosed-recipients:
Emne: FRA: Mr. Bennett

Kære ven
Hvordan har du det i dag? Jeg håber, bøde,
Jeg er Michael Bennett Fra Harlsden, North West London, her i England.
Jeg arbejder for NatWest Bank Corporation London. Jeg skriver dig fra min
kontor. I min afdeling, der er assisterende manager (Greater London
Regional Office), opdagede jeg en forladt sum af $ 12,5 mio USA
Dollars (Tolv millioner femhundredetusinde Usa Dollars) i en
konto, der tilhører en af vores udenlandske kunder Late Mr. Thompson
Morrison amerikansk borger som desværre mistet sit liv i flyet
crash af Alaska Airlines Flight 261, der styrtede ned den 31. januar 2000,
herunder hans kone og eneste datter.
Valget af kontakter du er vakt fra geografisk karakter
hvor du bor, især på grund af foelsomhed af
transaktion og fortrolighed heri. Nu er vores bank har været
venter på nogen af de pårørende til at komme op til kravet, men ingen
har gjort det. Jeg personligt har tabt sagen til at lokalisere den
slægtninge i 2 år nu, jeg søger dit samtykke til at præsentere dig som
pårørende / Vil Beneficiantens til den afdøde, så udbyttet af
denne konto opgjort til 12,5 millioner dollars kan udbetales til dig.
Dette vil blive udbetalt eller delt i disse procenter, 60% til mig og 40%
til dig. Jeg har sikret alle nødvendige juridiske dokumenter, der kan bruges
at sikkerhedskopiere denne påstand, vi gør. Alt, hvad jeg behøver, er at udfylde din
navne til dokumenter "og legalisere det i retten her for at vise dig
som det legitime modtageren. Alt, hvad jeg har brug for nu er din ærlige Co -
operation, fortrolighed og tillid til, at vi ser denne transaktion
gennem. Jeg garanterer dig, at dette vil blive gennemført under en legitim
arrangement, der vil beskytte dig mod enhver form for overtrædelse af loven.
Please, give mig følgende: som vi har 5 dage til at køre det igennem.
Dette er meget UOPSÆTTELIG VENLIGST.
1. Fulde navn
2. Dit telefonnummer
3. Din Kontakt Adresse.
Der har været igennem en metodisk søgning, besluttede jeg mig for at kontakte dig
håber, at du vil finde dette forslag interessant. Venligst om din
bekræftelse af denne besked og angiver din interesse vil fremlægge
dig med yderligere oplysninger. Bestræbe sig på at lade mig vide din beslutning snarere
end holde mig vente.
Hilsen,
Michael Bennett

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-09 11:03

Så må vi håbe for dig Disi, at din mand vil dele med dig.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 50 point
Dato : 12-01-09 11:28

Late Mr.Thompson Morrison!!! Hva' fanden, det er jo min gamle onkel...

Nallerne væk Disi...

Ved nærmere eftertanke, snup dem bare, jeg fik tilbudt 15 mill. GBP i morges.

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 12-01-09 12:36

Tak for svaret Stouenberg.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-01-09 13:06

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-01-09 14:47

Velbekommen Disi - vi ses i Københavns Golfklub...