/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Facebook / Flixster
Fra : Jesper_wood
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 12-01-09 08:06

Jeg har oprettet 2 quizer på Flixster via min Facebook konto.
Jeg er herefter blevet udfordret i mine egne quizer, men da jeg ikke kan tage min egen quiz, kan jeg få få disse udformninger fjernet fra min profil igen.
Jeg har prøve at spørge om hjælp på siden, dog uden held.

Håber en af jer kandu'er kan hjælpe.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-09 08:12

Det tror jeg ikke du kan... de quizzer hører ikke under Facebook (det gør spillene heller ikke) Det er andre der har tilknytning til Facebook som en slags ekstra bonus (reklame)

Ved andre ting på Facebook er der så du kan slette, men der er jo ikke noget x ud for de quizzer eller spil

Men når du er blevet slået tilstrækkeligt og andre kommer til, så stopper det vel?

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 12-01-09 08:49

Ved godt at Flixster ikke er Facebook.

"Men når du er blevet slået tilstrækkeligt og andre kommer til, så stopper det vel?"
- Men kan det passe at disse udfordninger som står midt på min skærm vil blive der for evigt ?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 12-01-09 14:06

Kan du ikke komme ind på Flixsters og ændre/slette dine quizzer, evt. skrive til Flixters og forklare hvor irriternede det er.

Som sagt Facebook har ikke noget med det at gøre, så det nytter jo ikke at spørge dem.

Håber det vil lykkedes for dig

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 12-01-09 20:48

Lav dine EGNE ??? med ? adobe eller andre, ''søg på quis?z builder''
Eller smid en PM__
Mine Udfordringer plejer at gå lige til SPAMKASSEN
ved løste gåder eller andet.
Men jeg ved ikke hvordan / DIT virker.

Men igen_ sikkert IKKE det du tænkte på.
Kommer ikke på den side du omtaler, og kan derfor ikke svare ___IGEN.

Godkendelse af svar
Fra : Jesper_wood

Dato : 13-01-09 08:45

Tak for svaret Nordsted1. Blev nød til at slette min egen qiuzz, fuck det er dårligt lavet.