/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Projektopgave om jordskælv
Fra : Saisor
Vist : 472 gange
100 point
Dato : 10-01-09 15:53

Hej

Jeg søger personer eller folk der kender nogen, som jeg kan interviewe. De personer jeg søger, er folk, der har oplevet et større jordskælv. Det ville også være superfedt, hvis I kender nogen der har boet/bor i San Fransisco (da min opgave tager udgangpunkt i byen) (evt. danskere) og som selvfølgelig har oplevet større jordskælv.

Med større jordskælv mener jeg ubehagelig rystelser, ikke bare ligesom der var her i Danmark/Sverige.

Hilsen Niels

P.S. Dette er mit første spg. herinde, så jeg er nybegynder.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-01-09 19:49

Der var sgu flere der løb skrigende rundt både her og i Sverige.

Kommentar
Fra : Saisor

Dato : 10-01-09 19:57

Jeg mener selvfølgelig farlige rystelser.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 10-01-09 20:38

Ta en tur til Los Angeles

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-01-09 21:10

Skriv til de største dagblade, de har sikkert journalister der har
prøvet lidt rystende eventyr.

Kommentar
Fra : Saisor

Dato : 24-01-09 15:08

Mit emne er nu ændret til noget helt andet, da det foregående var for lille.

Annuller spørgsmålet
Fra : Saisor

Dato : 24-01-09 15:08

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål