/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Printproblemer brevflet. MS Of
Fra : hojriiskim
Vist : 420 gange
94 point
Dato : 10-01-09 10:14

Hey.
Jeg har printerproblemer når jeg fletter breve i MS office 03.
Jeg fletter brevene ms word ud fra en excel fil. Dette går fint. Jeg har tilføjet et logo i nederste venstre hjørne samt en adresse midt på kuverten. Når jeg så skal printe kommer kuverterne ud med logoet i midten af kuverten og adresser kommer der hvor man ville sætte frimærker. Men på computerskærmen ser det rigtigt nok ud. Dette gør den kun på en computer. Hvis jeg ligger filen over på en anden computer printer den fint på samme printer.
Jeg har forsøgt at opdatere driveren, og installere det nyeste som ligger på Epsons hjemmeside.

Hvis det hjælper nogen noget, så er det win XP, ms word 03 og en Epson Stylus Color 740 printer.

Er der nogen der ved hvad der kan være galt?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-01-09 11:28

Det er inde i printerens opsætning der er en fejl, når den driller på den måde. Slet printeren, genstart og installer den igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-01-09 12:46

Du skal jo lige sætte printeren op til at printe kuverter (i den størrelse du nu bruger)

Den står sikkert til A4 - derfor bliver det forkert på en "lille" kuvert.....

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 10-01-09 16:17

Jeg har nu prøvet begge dele. Ingen ændring. Den printer det stadig forkert.
Jeg kan "printe" den som PDF med CutePDF, og derefter udskrive på konvolutter, så virker det fint.

Flere forslag til hvad der kan være galt?'
Der er ikke andre udskriftsproblemer med printeren, og den har også printet konvolutter før uden problem. Pludselig begyndte den bare at printe dem forkert på siden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-01-09 16:42

Citat
Flere forslag til hvad der kan være galt?'

Det er dine udskriftindstillinger der er forkerte.....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-01-09 20:54

Refi har ret, udskriftsindstillingerne er forkerte eller der er en fejl i din PC der påvirker printerindstillingerne. Og det ved du godt kan være snavs.

Annuller spørgsmålet
Fra : hojriiskim

Dato : 09-02-09 09:02

Jeg har desværre ikke modtaget et svar som har hjulpet på problemet, og annullerer derfor dette spørgsmål