/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp til fejl på internet
Fra : kmb1969
Vist : 635 gange
200 point
Dato : 10-01-09 08:06

Nok ikke den rigtige kategori, men prøver alligevel

NU er den gal igen.

Har lige ominstalleret hele PCén.

Nu er vores internet begyndt at skabe sig. Det kommer ofte (rimeligt tit) og siger Windows Internet Explorer svarer ikke

Internettet går helt i sort, og er en evighed om at afslutte programmet.

Hvad kan der være galt denne gang

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-09 08:31

hvad siger fejlmeddelelsen ?

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 10-01-09 09:25

Gå ud og hent

www.java.com

kan måske hjælpe lidt på det....

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-01-09 10:43

Det helt klart en fejl 40

Kommentar
Fra : kmb1969

Dato : 10-01-09 18:39

Fejlmeddelelsen kan vi ikke få lov til at se, når vi trykker for at få oplysninger om hvad meddelelsen der vil blive sendt til Microsoft, går internettet koldt.

Java er fuldt opdateret.

Fejl 40 - så gælder det både når det er gemalen og jeg. Hvis så bare det kun var når gemalen (der ikke er vant til at arbejde med PC i hverdagen) sidder bag tasterne, men det kan lige så godt være når det er mig der er i gang.

Vi kan surfe ubeklageligt i et stykke tid - og lige pludselig helt umotiveret - låser internettet, og der er ikke andet at gøre end at afslutte jobbet via joblisten, og så logge på igen.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 10-01-09 18:44

prøv at downloade og geninstalere Internet explore.
Den er sikkert fejl instaleret.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=9ae91ebe-3385-447c-8a30-081805b2f90b&DisplayLang=en

Accepteret svar
Fra : edison

Modtaget 200 point
Dato : 10-01-09 18:45
Kommentar
Fra : kmb1969

Dato : 10-01-09 18:54

Så var den der igen.

Fejlmeddelelse:

C:\DOCUME~1\KIRSAM~1\LOKALE~1\Temp\WER8631.dir00\iexplore.exe.mdmp
C:\DOCUME~1\KIRSAM~1\LOKALE~1\Temp\WER8631.dir00\appcompat.txt

szAppName: iesplore.exe szAppVer: 7.0.6000.16762 szModName: hungapp
szModVer: 0.0.0.0 offset: 00000000

edison - hvad sker der ved at downloade ovenstående - hvor meget bliver slettet ud over internettet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-01-09 19:34

Du kan prøve om IE7Pro kan klare den....

Den fungerer efter min mening mere stabilt...

http://www.ie7pro.com/

Og den sletter IKKE noget...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-01-09 19:37

PS...

Hvad er det for et styresystem - ????

Kører du Fat16

Kommentar
Fra : edison

Dato : 10-01-09 19:42

den sletter ikke noget. kun explore og lægger en ny en ind.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 10-01-09 19:53

hvis du ikke har gjordt noget ved explore. så prøv lige i explore/funktioner/internetindstilinger/Avancerede. tryk på Nulstil. og genstart.
det kan hjælpe. hvis du har fået instaleret eteller andet tilføjelses program

Kommentar
Fra : kmb1969

Dato : 11-01-09 10:50

Filsystem Fat32

Prøver lige lidt af de andre forslag og ser om det hjælper.

Godkendelse af svar
Fra : kmb1969

Dato : 11-01-09 11:11

Tak for svaret edison.

Ind til andet er bevist har dette løst problemet.

Har surfet rundt i et stykke tid, uden at blive "blokeret".

Kommentar
Fra : edison

Dato : 11-01-09 15:47

Du er velkommen.
Happy Surfing..