/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Teknisk rapport.
Fra : peterpyt
Vist : 693 gange
200 point
Dato : 08-01-09 19:00

Kan nogen hjælpe mig med at finde Teknisk Rapport 381, udgivet af Dansk Energi. Rapportten hedder: Energi- og belastningsanalyse vedr. lavspændingsdimensionering.
Et link til en gratis download version er naturligvis altid rart, men jeg har en klar fornemmelse af at denne her koster penge...
Se evt. her http://www.danskenergi.dk/

På forhånd tak..

Peter...

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-01-09 19:52
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-01-09 20:07

Jeg har søgt på det hele nu og kan ikke finde en gratis udgave af rapporten.

Kommentar
Fra : peterpyt

Dato : 08-01-09 21:28

Tak for de hurtige svar..
Helle Birgitte, dit link fører til forfatterens cv, hvilket jeg dog også selv har googlet mig til og faktisk læst med en smule interesse... Jeg tror ikke rigtigt man kan google sig til "skatten"...

Granner01 - Hvis der findes en udgave man kan købe er jeg også interesseret i det ..

/Peter..

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-01-09 22:18

Peter hvorfor ringer du ikke til dem og spørger om du kan få fat i den rapport? Du kan da både få ja og nej.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-01-09 22:19

Se her

Citat
Kontakt Dansk Energi på
tlf. 35 300 400

Mandag til fredag

Vi har åbent for personlig henvendelse i samme tidsrum

Annuller spørgsmålet
Fra : peterpyt

Dato : 11-01-09 16:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål