/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Efterlysning forbudte forhold
Fra : HPKristensen
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 08-01-09 16:01

Hej alle,
Vi (Fotograf Hanne Plaudan Kristensen og journalist Ida Haagen Hansen) søger nogle cases til en artikel om kærlighed der er "på kanten til det forbudte"

Det vi helt specifikt søger er sammenbragte børn der har forelsket sig i hinanden.

Fætre og kusiner der har forelsket sig i hinanden.

Synops lyder som følger:
Vores kultur tolererer ikke seksuelle forhold eller ægteskab mellem to søskende, mens en fætter og kusine formelt gerne må, og mens der heller ikke overtrædes nogle egentlige grænser ved, at en papbror og –søster finder sammen. Men er det bare ligetil at være i sådan et forhold? Hvordan reagerer omverden, når der opstår kæresteri og eventuelt ægteskab mellem sådanne par? Er det lige ud ad landevejen, eller ses der skævt til dem? Og hvorfor? Havde parterne selv en indre ”modstand”, en følelse af noget forbudt?

KENDER DU NOGEN???
ELLER ER DET DIG?

Skriv straks til journalist Ida Haagen Hansen på
idahoe@gmail.com

På forhånd RIGTIG mange tak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-09 16:08

Citat
Det vi helt specifikt søger er sammenbragte børn der har forelsket sig i hinanden
... lige der er der overhovedet da ingenting der hverken er ulovligt eller på kanten - de kommer jo fra hver sin familie og er landet som sådan i een

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-01-09 16:19

Citat
Fætre og kusiner der har forelsket sig i hinanden.

Jeg kender da et par ægteskaber af ovenstående karakter.Det er der da intet odiøst i.
I mangler åbenbart emner til jeres skriblerier.Hvad med at finde noget mere relevant.
Er det nu på mode igen med dyneløfteri?

Mosebaek.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 08-01-09 16:27

prøv og spørg nogen perkere de har det med at kneppe i familien

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-01-09 16:31

Citat
KENDER DU NOGEN???
ELLER ER DET DIG?

Du er da vist lettere pervers.Hvis jeg kendte til forhold som du skitserer,ville jeg da kontakte myndighederne og ikke en pengegrisk journalist.Det lugter ret kraftig af Ekstra Bladet.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 08-01-09 20:04

de er nok ligså dumme som pædagoer,,,de kan også se incenst overalt,,,

Annuller spørgsmålet
Fra : HPKristensen

Dato : 08-01-09 21:52

Jeg synes folk er ubehagelige og useriøse i deres tråde. Det er sidste gang jeg har brugt dette forum.