/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Bluetooth
Fra : cordsen123
Vist : 462 gange
100 point
Dato : 08-01-09 15:24

jeg har desværre ikke bluetooth på min PC og har derfor købt en USB bluetooth Adapter, og nu har jeg rodet i t i m e v i s og stadig virker det ikke, når jeg vil begynde står der følgende på skærmen: Kan ikke starte da Packet.dll mangler : er der et geni der kan hjælpe mig, da jeg snart er parat til at kyle både bluetooth og PC ud af vinduet. Min maskine er en Pakard Bell .m.v.h. cordsen123

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-01-09 15:54

Fulgte der ikke en CD med til at installere.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 08-01-09 16:28

Først installere du driveren og andet software der følger med.
Og derefter sætter du USB dimsen i.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-01-09 17:11

Citat
da jeg snart er parat til at kyle både bluetooth og PC ud af vinduet.

Da PC'en hele tiden har virket, kan du nøjes med at smide BT'en ud!

Din BT, skal jo have en modtager at kommunikere med, men det regner jeg også med at du har!
Prøv at se her http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?packet
Linket er fundet på googgen ved søgning af filenavnet!

Kommentar
Fra : cordsen123

Dato : 10-01-09 13:53

mange tak for jeres svar, som er prøvet, men desværre virker det stadig ikke, så måske skal jeg prøvet at få det byttet. m.v.h. cordsen123