/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
point til srhansen
Fra : viskinge
Vist : 482 gange
100 point
Dato : 26-03-03 06:32

da jeg fik 2 gode bud på mit spørgsmål, syntes jeg at, srhansen også skal belønnes for hans svar.

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 26-03-03 14:51

Lav et andet spørgsmål som egentlig ikke siger noget og få srhansen til at svare på det og godkend dette svar uanset hvad, så får han eller hun nogle point

du kan jo bare sige at det var fra det andet spørgsmål.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 02-04-03 20:27

Mange tak viskinge men hvorfor mon ?

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 100 point
Dato : 02-04-03 20:44

Nåhr nu, har jeg fundet spørgsmålet men den "tynde" besvarelse havde du nu ikke behøvet at give noget for tak alligevel

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 03-04-03 06:03

tak for svaret srhansen. Jeg havde søgt helt vildt på nettet, men ikke fundet noget på dansk.