/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Til Gasmanden2
Fra : qinigifo
Vist : 989 gange
287 point
Dato : 07-01-09 15:03

Veltec kommer i morgen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-01-09 15:27

Jamen den viden kan vi da bruge til utroligt mange unyttige ting

Hva' vil du servere, det kan ikke blive Gevalia, for det er kun til uventede gæster

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-09 15:56

Veltec er et firma som reparerer bl.a. gasfyr.........................men ikke hos mig mere.

Accepteret svar
Fra : Gasmanden2

Modtaget 297 point
Dato : 07-01-09 16:02

Hej Eyvind

Vil du fortælle hvorfor ?

Og de laver ikke "bla. gasfyr" De laver kun gasfyr og kun Junckers/Bosch.....

Og til dig Gitte, det lyder godt Jeg håber de kan hjælpe dig.

Hilsen
Gasmanden2

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-09 16:13

Mit Bosh gasfyr havde lidt problemer med flammen.
Veltec blev tilkaldt og lukkede for fyret fordi en montør mente at hele skorstenssystemet var af den forkerte type.
Et blikkenslagerfirma blev tilkaldt og skiftede efter veltec's anvisning hele skorstenen med en skorsten.....................................................................nøjagtig mage til (3 kammer)
Veltec havde også opstartet samme fyr et halvt år før.

Så veltec kommer ikke til at lave mere fyr her hos mig.

Godkendelse af svar
Fra : qinigifo

Dato : 07-01-09 16:15

Det håber jeg også. Tak for hjælpen