/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
popup virus?
Fra : snaken
Vist : 638 gange
50 point
Dato : 07-01-09 05:59

Efter installering af et program bliver jeg ved med at få denne her meget irriterende popup meddelelse: http://peecee.dk/upload/view/148258

Har afinstalleret programmet igen men det hjælper bare ikke. Kaspersky finder ikke noget, ej heller andre spywareprogrammer som jeg har afprøvet.

Kan jeg fjerne popuppen evt via reg-editoren?

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 07-01-09 06:53

Har lige prøvet at afinstallere explore 7 og vender tilbage med et svar.

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 07-01-09 07:00

Øv - det hjalp ikke. Explorer giver fejlmelding - men programmet er afinstalleret. Hmmm??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-01-09 09:28

søg på programmet med navnet og gerne producenten - højreklik og kør som adm når du vil fjerne - det ser ud til at du skal bruge adm til det såvidt jeg kan se.
Ellers prøv at køre programmet ind igen - læg mærke til navn og producentens navn - brug Ccleaner og afinstaller via det.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 07-01-09 09:29

og lige et ps - du skal bagefter i kør og skrive regedit - finde navn/producent - højreklikke og slette - genstarte - i stifinder og finde navn/producent og slette - i søg og se om der er rester og genstarte igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-01-09 09:46

hvis du har haft - eller har virus som din overskrift siger så ind til malwarecheck.dk og få den renset godt og grundigt (de kan også hjælpe dig hvis det kun er et spørgsmål om at fjerne resterne af et legalt program eller lign)

http://www.malwarecheck.dk/forum/

tilmeld dig - gratis - gå til hijackthis forum - læs vejledningen og følg den - og læg logsene ind - det tager blot få minutter

Godkendelse af svar
Fra : snaken

Dato : 08-01-09 22:10

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-01-09 16:46

velbekomme da