/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tøjstørrelser...
Fra : Zoooidberg
Vist : 658 gange
100 point
Dato : 07-01-09 01:57

Hejsa.
Jeg sidder og skal finde skibukser.
Nogen steder står der str. 146, andre steder står der str. 12 og str. 94 osv. Det har ingen sammenhæng, og jeg fatter hat af det.
Hvis det nu bare var livvidden der stod så var det til at finde rundt i.

Er der nogen der kender kender en side hvod der står hvad de forskellige størrelses tal egentlig betyder? Eller bare kan fortælle mig det.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 07-01-09 02:17
Kommentar
Fra : lham

Dato : 07-01-09 07:17
Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-09 09:12

Hvis jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt, så er det størrelsen på børnetøj, du er forvirret over.

.94 = barnets højde i cm
146 = barnets højde i cm

12 = alder

http://www.desmaabanditter.dk/maalskemaer.asp

http://www.koogko.dk/shop/cms-13.html

http://www.clamal.dk/News/Mlskemaer

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 07-01-09 09:52

Alle de links har jeg være inde på. Jeg kan jo godt selv skrive "tøjstørrelser" i Google. Men det giver stadig ingen mening. Hvornår ved man når der er tale om alder, og andre steder om højte og andre steder om livvidde...?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-09 10:01

Kunne du så ikke henvise til et link, hvor du er i tvivl om størrelsen på skibukser ?

Men du spurgte jo selv om

"Er der nogen der kender kender en side hvod der står hvad de forskellige størrelses tal egentlig betyder? Eller bare kan fortælle mig det."

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 07-01-09 10:50

På denne side har du mulighed for at få hjælp til størrelsen

http://ciao.skisport.dk/skishop/?action=kategori&kategori=2

Der klikker du på ikonet "Få hjælp til størrelsen" som er lige over det øverste billede.

Men hvis det er muligt, så kontakt de sider du finder, og spørg om hvordan du skal tyde størrelsen.

Godkendelse af svar
Fra : Zoooidberg

Dato : 08-01-09 09:42

Tak for svaret ans. Ikke at jeg fik svar på mit spørgsmål, men jeg fik løst problemet og du havde svaret flest gange, så du får mine point :)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-09 09:47

Selv tak, det var da godt, du fik løst problemet