/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
dybdevarme
Fra : kanduellerej
Vist : 593 gange
50 point
Dato : 06-01-09 23:37

Hvor kan man gå hen for at få rigtig dybdevarme?

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 06-01-09 23:41

søg dybdevarme på google, så får du rigtig mange links

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 50 point
Dato : 07-01-09 15:04

Jeg ved ikke om du mener jordvarme eller varme i legemet.

Nu er det sådan at de indre organer kun tåler en meget lille ændring i temperaturen.

Mere en 4 til 5 grader øgning af temperaturen dør man af. Så pas på med dybdevarme.

Den måske 0,1 grad temperaturøgning, som megen brug af mobiltelefon måske kan give i hovedet, har fået skyld for alverdens dårligdomme.

Kommentar
Fra : kanduellerej

Dato : 07-01-09 16:11

Der er nu varme til legemet jeg tænker på. Dybdevarme til at behandle bestemte muskler.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 07-01-09 16:36

jeg må indrømme, at jeg undrer mig. hvorfor i alverden går du ikke på google? det er så nemt, du skriver bare dybdevarme i søgefeltet. Jeg kunne jo godt give dig et link eller 2, men der er så mange steder at vælge imellem, at det jo er bedre du selv vælger ud fra klinikkens beliggenhed og den behandling du ønsker

Kommentar
Fra : kanduellerej

Dato : 07-01-09 19:12

Det har jeg prøvet, men jeg får ikke andet end slankebehandlinger med infrarød varmestråler. Det skal være dybdevarme som den der bruges på hospitaler.

Godkendelse af svar
Fra : kanduellerej

Dato : 20-03-09 11:00

Tak for svaret transor.
Det var da rart at vide, at organerne ikke tåler ret meget mere varme. Men hvad, det er da heller ikke til at komme i nærheden af noget udstyr. Jeg kan højest finde en varmelampe, men det giver jo ikke meget. Jeg har også spurt kiropraktor og han siger det ikke vil hjælpe.