/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Transport: Kbh. Aahus
Fra : BjornJ
Vist : 448 gange
100 point
Dato : 06-01-09 20:51

Et trug ( marmor) skal fra Kbh. til Aarhus.
Det vejer mere end en mand kan løfte.
Ejeren har henvendt sig til Trandsportcentrelen. De køre for private.
Hvad gør han så?
Der må være andre muligheder end at hyre en vogn fra dør til dør direkte.

Bjørn

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-09 20:56

Ja...

Fragtmanden - de kører fra dør til dør - hver dag.....

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 110 point
Dato : 06-01-09 21:00

Ring til danske fragtmænd, det koster ikke alverden.

http://www.fragt.dk/

Du skal bare sørge for at få den på en palle

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-01-09 21:10

Over 30 Kg, skal den på en palle.
Under 30 Kg er det en pakke.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-01-09 01:11

Et marmortrug ville jeg sgu ikke sende som pakke, medmindre jeg havde originalkartonen i 3-lags pap og fyldet.

Spørg Din nabo som har "lånt" en stak paller til brændeovnen om Du må få en og gå ned i et byggemarked, køb en rulle gaffatape til at binde truget fast med og spørg dem om de har en en-gangs palle hvis Du ikke har fundet den andetsteds.
Skal være en en-gangs palle da den ellers bliver skrevet på regningen, 100-150 kr ekstra, jeg går ikke udfra at modtager har en EUR-byttepalle.
På posthus eller boghandel finder Du så nogle Glas- eller Forsigtig labels, dumme chafførerer kan ikke altid regne ud at et spejl eller lignende skal behandles ordentligt.

Sørg for at modtager er hjemme da der ellers skal træffes ny aftale.

Godkendelse af svar
Fra : BjornJ

Dato : 07-01-09 12:06

Tak for svaret thulin.