/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Schweissprøver.
Fra : bb1
Vist : 1330 gange
100 point
Dato : 06-01-09 19:52

Er der nogle der ved hvor der i foråret afholdes stambogsførte schweiss prøver både 3 og 20 timers anlægsprøver?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-01-09 20:00
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-01-09 20:06

Tak for de tilsendte link, men det forholder sig sådan, at der lokalt ude omkring i landet afholdes prøver, som ikke annonceres disse to steder. Det kan være af en jagtforening eller en hundeklub som ikke er tilsluttet den organisation, som dit link henviser til.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-01-09 20:12

Jeg har søgt på mange søgeord og kan ikke finde andet end det jeg satte ind. Har du navnet på de klubber der holder prøver? For så kan man måske søge direkte på dem, eller måske har de ikke en hjemmeside.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-01-09 20:13
Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-01-09 21:28

Øh - bb1. Du burde være den første til at vide hvor der afholdes lokale schweisshundeprøver. Det er jo der du slår dine folder. Kan du heller ikke huske dit personnummer - eller hvilken størrelse sko du bruger?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-01-09 23:32

--------------------------------------------------------------------------------
Øh - bb1. Du burde være den første til at vide hvor der afholdes lokale schweisshundeprøver. Det er jo der du slår dine folder. Kan du heller ikke huske dit personnummer - eller hvilken størrelse sko du bruger? citat slut.

Hvorfor skrives der sådan noget?
Hvem hjælper det?

Jeg kan godt huske at DLS førte sig frem med at de afholdte en anlægsprøve, men det er hvis flere år siden. Så det må jo være forklaringen på dit personfnider.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-01-09 23:35

Jeg savnede dig bare bb1. Derfor det lille drilleri. Hvad skulle vi gøre uden dig? Vi ville ikke have noget at grine af.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-01-09 23:38

Men gud fader i skuret hvor er det åndsvagt af dig at stille et sådant spørgsmål. Du har ikke en skid forstand på jagt, men du er en meget dygtig hundefører, og derfor ved du helt nøjagtigt hvor du skal finde dine oplysninger. Dit spørgsmål skulle kun lede hen til DLS - som vi igen kunne se. Gamle affældige Pjattehovede.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-01-09 23:41

Du er umulig at debatere med. Du skulle lytte noget mere til din tante

De har lige udvidet kirken i Løsning i det eneste sted i landet var den blevet for lille.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-01-09 23:52

Ja, det har jeg hørt, og det blev også vist i regionalen. Nu kan man høre dem skrige og hyle helt over til Hedensted. Bare synd at organisten er så håbløs. Ikke engang 1/100 del af kirkegængerne kan følge med i tempo eller tonehøjden. Det skræmmer vildtet væk, hvis der eller er noget tilbage i moserne.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-01-09 00:34

Kan du ikke selv se, at du er kommet noget langt væk fra tråden - hvad har borgerne i Hedensted nu med sagen, at gøre, samt orgelspildet.

Accepteret svar
Fra : nanahund

Modtaget 100 point
Dato : 07-01-09 00:35

Ja se jeg kan ikke lige hjælpe, men vil da opfordre dig til at søge på nogle hundesider da jeg ved at mange som træner hunde altid ved noget mere end jeg selv gør.
Hilsen Karen.

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 07-01-09 01:15

Tak for svaret nanahund.

Det prøver jeg så.

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 07-01-09 01:20

Takker og held og lykke med at finde gode svar, og held og lykke med med prøver og resultat.

Hilsen Karen.