/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch, gaskabel..
Fra : MoOn...
Vist : 339 gange
20 point
Dato : 25-03-03 21:51

HVorfor er det lige at jeg ikke kan få gas-kablet ned igennem kaburatoren (låget)
Der hvor den skal igennem det lille stykke, før den skal ned i kaburatoren...

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 25-03-03 21:59

det er fordi du har modtaget et forkert så... det skulle ikke være noget problem at få det der igennem det er værre når du skal få det til at sidde fast i den der, der sidder i fjederen. er det et nyt for så kan du nok få det byttet.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : MoOn...

Dato : 30-03-03 19:54

Jo tak for svaret, det er det forkerte kabel, købte ny-model.
Har et andet spørgsmål, er helt sikkert dumt, men er en klovn til knallert reperation/tun.
Har været inde på www.scooter-knallert.dk og læst =
"Men hvis du så gerne vil ha lidt mere fut i din maxi, kan du hakke stemplet, sådan gør du: Du tager en fil der er 5mm bred, & så filer du stemplet, lige under hvor plumben sidder, eller skulle sidde. det giver Ca. 5-10 km/t, det kommer helt and på motorens tilstand..! Du må ikke hakke den mere end 2-3mm, for hvis du gør det, så for den for meget benzin. & hvis det ikke er nok, ja så kan du bore plumben ud, det er den jern ting der sidder under studsen, eller der skulle sidde en jern ting. Det giver 10-15 km/t & hvis det så heller ikke nok, så kan du købe et 28mm forrør, som giver Ca. 5-10 km/t"
Jeg aner ikke hvor stemplet sidder og hvordan den ser ud, ligeledes med plumpen. Er den nem at fjerne/ hvordan ??

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 20 point
Dato : 31-03-03 16:43

stillede du ikke dette spørgsmål i et andet indlæg i går..?

du skal huske at acceptere en kommentar når du har fået det besvaret

Mvh

Solgaard

Godkendelse af svar
Fra : MoOn...

Dato : 10-04-03 18:52

Tak for svaret solgaard.
Du er sku en knallert (Puch) kender :D