/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Overnatning i København
Fra : MSSBJ
Vist : 1257 gange
50 point
Dato : 06-01-09 09:25

Hej

Jeg søger et forholdsvis billigt sted at overnatte for 2 voksne og 1 barn i København - det drejer sig om 1-2 nætter. Det må gerne være et hotel eller noget bed & breakfast, bare ikke for "usselt" :- )

Har nogle af jer erfaring med et godt sted, eller kender en hjemmeside på Nettet, hvor man kan søge ??

mvh
MSSBJ

Kommentar
Fra : qinigifo

Dato : 06-01-09 10:05

Copenhagen Hostel. Pænt og nydeligt. - Og billigt

Kommentar
Fra : qinigifo

Dato : 06-01-09 10:07

Eller : Zleep Hotel Airport-CPH - Noget af det billigste i hoteller

Kommentar
Fra : bowlingnæ

Dato : 06-01-09 10:19

Her er en web adresse på Danhostle vandrehjem, www.danhostel.dk.

Den ligger ved Langebro, kan næsten ikke være tættere på centrum. Jeg bruger selv Danhostel når jeg er i Odense og spiller stævne. Det er pænt og rent.

Venligst Bowlingnæ

Accepteret svar
Fra : FrejaFlop

Modtaget 50 point
Dato : 06-01-09 13:25

Hej -jeg er selv glad for at bruge www.bedandbreakfast.dk

Det fungerer fint - man skal dog være i god tid (2-4 dage før man skal overnatte) da man får bekræftelse m.m. via mail og også har et par dages fortrydelsesret. Jeg har brugt denne side og overnattet gode stedere både i Rom, i Helsinki og i Danmark (Jylland).

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 06-01-09 17:32
Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 06-01-09 19:15

Sømandshjemmet i Nyhavn kan varmt anbefales. Central beliggenhed, rimelige priser. God tur

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-01-09 13:40

http://www.visitdenmark.com/danmark/da-dk/menu/turist/overnatning/privatovernatning/produktside.htm?id=21798

Her har min bror og svigerinde været. Var meget begejstret for det.
De havde bil med og kørte på ture i oplandet. En skøn oplevelse siger de.

Godkendelse af svar
Fra : MSSBJ

Dato : 12-01-09 12:31

Tak for svaret FrejaFlop.