/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Le Mans med FDM
Fra : geu
Vist : 664 gange
300 point
Dato : 06-01-09 09:07

Jeg vil høre om der er nogen der har været til Le Mans med FDM og hvad erfaringer de har med dem. jeg skal selv med dem i år, håber det bliver ligeså godt som sidste år.
Jeg tænker bla. på om det kan betales sig og få maden igennem dem og betale hjemme fra.

Kommentar
Fra : sidevogn

Dato : 06-01-09 11:49

Det kan vel undersøges, men hvor ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-09 13:14

Når du har været der før kender du jo forholdene....

Om du bestiller maden hjemmefra eller på stedet er vel blot et spørgsmål om du "regner" med at gå "tør" for penge men ikke vil risikere at sulte....

Prisforskellen er nok ikke det store - det kommer jo an på HVAD man spiser....

Drikkevarer er sikkert ikke includeret alligevel

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 150 point
Dato : 06-01-09 21:55

Hej.
Har lige snakket med min svigersøn om det.
Han tager derned hvert år og bestiller altid mad hjemmefra.
Han ville ikke gøre det anderledes.
God fornøjelse.

Godkendelse af svar
Fra : geu

Dato : 10-01-09 00:23

Tak for svaret piaskov.