/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Musik til You Tube
Fra : hjerterum
Vist : 606 gange
50 point
Dato : 05-01-09 18:35

Jeg er ved at lave en film til You Tube ,og der skal musik på, hvordan finder jeg ud af hvad musik jeg må bruge, altså hvad der er lovligt, findes der nogle sider hvor der kan hentes musik til dette formål......

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 05-01-09 18:42

Meget af det musik som bruges på youtube er ulovligt så hvis du går op i at det skal være lovligt så skal du enten have tilladelse af dem som har lavet musikken eller også skal det være tilladt at bruge musikken uden at spørge...

Det vist noget med at det som er mere end 70år gammelt må man bruge frit. det derfor folk laver så meget med hc andersen fordi det så lang tid siden han er død.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 35 point
Dato : 05-01-09 18:49

Brug Beethoven

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-09 18:50

du kan søge med ordet free og læse hvad der står på siden - for eks free midi - free mp3 - free wave osv

ellers

finder du noget du meget gerne vil benytte så kontakt den der ejer siden og musikken

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 05-01-09 19:04
Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 06-01-09 18:04

Tak for svaret Teil.