/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
virus
Fra : popo
Vist : 578 gange
10 point
Dato : 05-01-09 15:49

Har fået en troer nok det er en virus,den hedder anti virus 2009 betal 49,95 us dollar,er der nogen der ved hvordan man fjerner den?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-09 15:52

ja

opret dig som bruger her

http://www.malwarecheck.dk/forum/

gå til hijackthis forum og læs vejledningen og følg den - og læg dit spørgsmål i samme forum

det skidt skal ikke få lov at overleve hmpff

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-09 15:53

vær opmærksom på at selvom du ikke lige kan se den efter du har fulgt vejledningen kan der - og er der - bagdøre og andet skidt der lige skal fjernes af logløseren

Kommentar
Fra : popo

Dato : 05-01-09 18:35

fint jeg fandt et program, spyhunter ser ud til at det hjalp,men når jeg starter min pc vil den kontrolerer filsystem på mit E drev,kan man ikke slå det fra.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-09 18:47

spyhunter fjerner ikke det hele hvorfor er det så svært for dig at gå ind og få hjælp ? - det går hurtigt hos malwarecheck.dk og du har med garanti noget liggende som du bare ikke ved er der

Kommentar
Fra : popo

Dato : 05-01-09 18:51

Skal nok gå ind og få hjælp der,har du en løsning på det andet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-09 18:53

noget andet ? løsningen ligger jo til dig i det forum for hulan - det er da bare at følge vejledningen

skrup så derind med dig

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 10 point
Dato : 05-01-09 18:55

ups misforstod dig - men det kan de også hjælpe dig med - men få nu det skidt helt ud først

Godkendelse af svar
Fra : popo

Dato : 05-01-09 19:07

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-09 19:09

velbekomme din stædige rad

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 05-01-09 19:26

ja brug endelig maleware check, jeg har brugt dem et par gange og deres hjælp er uovertruffen god, og de er meget hjælpsomme med at forklare og "skære det ud i pap" hvis man ikke lige forstår de kommandoer der skal gøres.

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-09 19:29

chicapigen den ros er der nogen der er glade for

ps popo får ikke mail om indlæg efter han har accepteret svar

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 05-01-09 19:35

tak miritdk, jeg vidste ikke at spørgeren ikke fik mails når hans /hendes blev besvaret efter accepteret. så lærte jeg det.

men det kan jo være han lige skal ind og kigge igen så ser han det

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-09 19:39

Lad os håbe han både ser det og gør det

du er alstå sød at omtale malwarecheck så flot

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 05-01-09 21:26

man kan jo kun omtale maleware pænt for de yder en fortræffelig stor hjælp til brugere der ikke selv kan finde ud af det , og så i deres fritid. og de er hurtige med at komme med hjælpen det er lige før de undskylder hvis der går lidt tid . og de giver også besked hvis de lige smutter . jeg kan kun anbefale dem til UG

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-09 21:28

er du gammel nok til at huske ug skalaen

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 05-01-09 22:05

jeg har da hørt om den hehe . nej det blev vist ikke brugt da jeg gik i skole . jeg er fra 1960 så der var det nok gået over til en anden karakter skala

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-09 22:44

nåååeeehh - sådan en vårhare

jeg kan til gengæld huske den