/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opstart
Fra : relløm
Vist : 756 gange
100 point
Dato : 05-01-09 14:15

Hej
Når jeg starter pc og kommer teksten "klik dit brugernavn for at starte"
Kan maskinen ikke sættes op til at den går direkte på skrivebordet ?? efter opstart

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-09 14:25

Du skriver ikke om du har en XP computer, hvis du har så jo det kan du godt, åben Kontroæpanel og åben Brugerkonti, derinde sletter du kontoen Asp.net, måske er det magen til i Vista, du kan jo se efter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-09 14:26

Hvilket styresystem ?
Hvor mange brugere har du ?

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 05-01-09 14:27

Stryresystemet er XP proff.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-09 14:28

Ret selv tastefejl hvis ikke det er nok, så prøv fra Kontrolpanel at åbne Strømstyring, under fanen Pauseskærm Avanceret, skal du fjerne markering ved Bed om adgangkode når computeren forkader standby

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-09 14:29

XP Pro, så gør du bare som jeg har skrevet først

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 05-01-09 14:56

KØR/ controluserpaswords2/ok, marker at der ikke bruges brugernavn/adgangskode

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 05-01-09 16:26

Citat
prøv fra Kontrolpanel at åbne Strømstyring, under fanen Pauseskærm Avanceret, skal du fjerne markering ved Bed om adgangkode når computeren forkader standby

Jeg har ikke flueben i bed om adgangskode

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 05-01-09 16:30

Citat
IKØR/ controluserpaswords2/ok, marker at der ikke bruges brugernavn/adgangskode

Detr popper et vindue op hvor der står, windows kan ikke finde controluserpaswords2

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 05-01-09 16:38

controluserpaswords2 der skal være mellemrum efter control.

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 05-01-09 16:42

Citat
Incontroluserpaswords2 der skal være mellemrum efter control.

Har jeg prøvet

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 05-01-09 16:42

hehe prøv lige at skrive "control userpasswords2" så skulle den være der eller kikke på denne link

http://wiki.ljackson.us/Control_Userpasswords2

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 05-01-09 17:14

hej relløm
her på denne side finder du rigtig mange tweak til xp , der er ugså løsningen på dit problem .

http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

mvh hardy

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 06-01-09 01:12

Slet nu bare den Asp.net konto, hvis du er eneste bruger på den computer, så kommer du direkte på Skrivebordet

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 06-01-09 11:29

Citat
IndSlet nu bare den Asp.net konto, hvis du er eneste bruger på den computer, så kommer du direkte på Skrivebordet
sæt dit citat her

Som jeg før har beskrevet er der ikke flueben i adgangskode, jeg har prøvet dit foreslag på en anden pc hvor der var flueben i adgangskode, efter fjernelse af fluebenet fungerede det. Men desværre ikke på den første pc

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-09 12:15

Citat
Hvilket styresystem ?
Hvor mange brugere har du ?

Hvorfor svarer du ikke på det du bliver spurgt om ?

Du svarede KUN på det ene...

Det andet er faktisk DET VIGTIGESTE...

Er du ENESTE bruger af komputeren så sletter du bare gæstekonto og hvad der eller ligger af konti i "brugere" - så der KUN ER admin tilbage... - hvilket så automatisk er den hvis navn står på styresystem...

Har du så ikke selv lavet et password bliver du ikke spurgt om noget - så går den DIREKTE på skrivebord...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-09 12:40

Er det ikke lige voldsom nok at slette gæste kontoen den må selvfølgelig ikke være aktiveret, men det er Asp.net kontoen som skal slettes, stop nu med at rode med bruger navne, og control userpassword, hvis du ikke har en kode så får du intet ud af det

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 06-01-09 12:44

Skriver man ikke kommandoen rigtigt i KØR, virker det selvfølgelig ikke, der er 2 sèr i passwords

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-09 13:08

Citat
Er det ikke lige voldsom nok at slette gæste kontoen

Hvorfor køre rundt med en trailer der ikke skal bruges

Er du sønderjyde

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 06-01-09 17:24

Citat
Skriver man ikke kommandoen rigtigt i KØR, virker det selvfølgelig ikke, der er 2 sèr i passwords

Det er jeg klar over

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 06-01-09 17:26

Citat
det er Asp.net kontoen som skal slettes

Men det er ingen flue ben i adgangskoden som jeg kan fjerne, jeg tror jeg stopper her.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-09 17:27

Så blev vi så kloge....

Når du nu engang får lyst så svarer du ogs¨å lige på det her antal af brugerkonti - ikke

Det er 27 timer siden der blev spurgt.....

Kommentar
Fra : relløm

Dato : 07-01-09 08:07

[CITAT]INår du nu engang får lyst så svarer du ogs¨å lige på det her antal af brugerkonti - ikke CITAT]
Jeg mener jeg har svaret vet ved at sige at jeg stopper her

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 07-01-09 08:30

relløm->< Man skal lære, at kravle, inden man kan gå, du lærer sikkert også, at lukke dine spørgsmål engang.

Godkendelse af svar
Fra : relløm

Dato : 07-01-09 09:37

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-01-09 12:43

Tak, men synd du ikke fik det til at virke