/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Practical joke - Tandlæge
Fra : hjulmand81
Vist : 1172 gange
200 point
Dato : 05-01-09 09:16

Vi er et par venner der engang imellem nyder at tage røven på hinanden. En af vennerne har lige været til et større tandlægebesøg og går nu og venter på regningen - bare almindeligt eftersyn. Havde tænkt mig at lave en fake regning og sende til ham, men desværre kommet til at smide mine egne regninger fra tandlægen ud.

Nogle der ved hvor man kan finde et anonymt eksempel på en sådan regning??? så sætter jeg selv tal på - bare så det ser troværdigt ud *hehe*

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-09 09:20

Det kræver da bare lidt fantasi.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-09 09:53

Det hurtigste vil da være at du ringer til din tandlæge, og beder om en kopi af din regning..

Dernæst må du scanne regningen ind, og lave dine ændringer

Jeg er ret så sikker på, at du ikke finder en tandlægeregningsformular på nettet, der skulle nok være nogle opfinde personer, der kunne fuske med sygesikringens tilskud hvis de fandtes

Kommentar
Fra : hjulmand81

Dato : 05-01-09 10:01

nordsted1,

ja det har jeg selvfølgelig ikke tænkt på - det er rigtigt det kunne nok give anledning til snyd.

Må prøve min tandlæge - bare det ikke tager 100 år at fremskaffe.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-09 10:06

Hvis din tandlæge er bare lidt med på noderne, er tandlægeregningen inde på hans/hendes pc, du kan lige slå et smut forbi, og få den udleveret.... bare sig det er til dit regnskab, det er en meget
almindelig brugt forklaring på hvorfor man gerne vil have udleveret en kopi (hvis du altså bliver spurgt, så sig at den originale er bortkommet evt. sendt til sygesikringen "danmark")

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-01-09 10:56

Pas nu på...det er nemlig ulovligt det du har tænkt dig.

hvis du sender et brev/regning der skal se ud som om den kommer fra tandlægen (eller en hvilken som helst anden end dig selv), så er det faktisk dokumentfalsk.

Og det er jo ikke sikkert vennens tandlæge kan se det sjove i det, når vennen ringer og skaber sig over regningen

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 05-01-09 11:00

Der kommer til at stå - KOPI - på tandlægens regning, så der er ikke noget dokumentfalst der

Godkendelse af svar
Fra : hjulmand81

Dato : 05-01-09 11:10

Tak for svaret Nordsted1.