/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox & Open Office>kandu
Fra : vagnr
Vist : 458 gange
100 point
Dato : 05-01-09 06:07

Hej Kanduer

Jeg har lige sendt et andet spørgsmål til Kandu, som jeg forinden havde skrevet på Open Office 3.0.0, sat op til at gemme i Word 97/2000/XP format. Browseren er Firefox, netop i dag opdateret til 3.0.5.

Kopierer teksten, ctrl-v på Kandu, ingenting. Nå, jeg har nok kvæget mig (kvajet for yngre læsere), prøver igen, stadig ingenting.

Til sidst prøver jeg at kopiere teksten ind i Works, der kun kan tage det i bidder, og kopierer hele teksten fra Works ind i Kandu.

Er der nogen der har en god forklaring, gerne en løsning?

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 05-01-09 06:11

kopi er ctrl+c og ikke som du skriver ctrl+v --- måske det kan hjælpe -s-

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 05-01-09 06:16

Tak, men ctrl-v er at sætte ind efter at have kopieret ctrl-v, så jeg gjorde skam begge dele, oveni købet flere gange

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 05-01-09 06:21

ja ok - men det kunne ha' været sådan en dum ting du havde stirret dig blind på - pøj pøj med det

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 05-01-09 08:10

Det jeg skrev ovenfor ned 2xctrl-v var noget sludder, først ctr-c, derefter ctrl-v

Og glemte at skrive, at jeg bruger Vista home premium, løbende opdateret med alt det mød, Microsoft sender ud i stedet for at lave noget der virker, bare så'n nogenlunde, fra starten!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-09 11:22

Øh jeg sidder bare og undrer mig over, at du ikke skriver direkte i skrivefeltet her jeg har ikke oplevet problemer med Kopier eller Sæt ind med min OpenOffice, men bruger den ikke i forbindelse med Kandu

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 05-01-09 11:28

Jeg har ikke dårlige erfaringer med Kandu, men med Vista har jeg ofte oplevet pludselige nedbrud, eller har holdt en pause hvor Bill Gates lige har ment han havde en vigtig opdatering og genstartet min PC, derfor skriver jeg altid lidt længere ting i OO, der er sat op til at lave en sikkerhedskopi hver 5 min. Så mister jeg sjældent noget og risikerer ikke at kyle med den bærbare i raseri

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 05-01-09 12:02

Citat
og risikerer ikke at kyle med den bærbare i raseri
god pointe, men ved du godt at når der kommer en fejl efter at man har klikket på Send, så kan du klikke på den pil i browserren som går en side tilbage, der står dit så indlæg og venter på et nyt forsøg, gælder med Firefox er ikke afprøvet med Internet Explorer

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 05-01-09 14:30

Jeg kyler altid først med den bærbare når alt andet ikke er lykkedes, og så er jeg (indtil nu) alligevel kommet mig så meget at jeg bare er sur, så den har endnu ikke fået sin luftdåb.

Men det du skriver og andre gode ting er en vigtig grund til at have skiftet væk fra explorer. Desværre er der stadig nogle ting, jeg ikke kan gøre fra Firefox, så jeg kan ikke slippe helt for Bills sære påfund.

Godkendelse af svar
Fra : vagnr

Dato : 24-03-09 21:11

Tak for svaret o.v.n.. Men der er nu noget mærkelig uforudsigeligt over IT, specielt med Vista. Jeg kan klikke på et eller andet, og så minimerer browservinduet, og det gør det en hel masse gange i træk, og lige pludselig virker det. Tænk at man kan blive verdens rigeste man på sådan noget lort

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-03-09 00:53

Selv tak, godt jeg ikke har Vista og heller aldrig får det