/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Troværdigheden af www.247net.d
Fra : jakob20
Vist : 1044 gange
210 point
Dato : 04-01-09 19:08

Hej alle og godt nytår!

Har du nogensinde brugt www.247net.dk? Det er sted som dba.dk, og det koster penge at få et abonnonemt der. Så kan man se "kontakt oplysninger" ved det produkt man vil købe.
Grunden til jeg spørger er, at jeg søger lejlighed i Århus har fundet nogle boligannoncer på hjemmesiden. Men jeg gider selvfølger ikke betale, hvis annoncen ikke er gyldig mere. Altså hvis lejligheden er udlejet, og annoncen ikke er fjernet.
Det her er selvfølgelig ikke en reklame for den gældende hjemmeside.

Mvh Jakob20

PS: Har givet alle point jeg har til rådighed

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-09 19:18

kender ikke siden - men de småpenge er vel godt givet ud i og med du både kan være den heldige og også annoncere selv

dba er gratis både for annoncør og dig - blev den for nylig

og - kig på dba for mange lejemål lander flere steder og sandsynligheden for at du kan finde samme annonce er rimelig stor

troværdigheden ser ok ud for i øvrigt

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-01-09 19:23

Jeg kender ikke siden, men som udlejer har jeg også haft problemer med at få fjernet annoncer et par gratis steder, hvor der ellers var en masse så de ikke behøvede at bruge min som "ekstra trækplaster".

Ret irreterende for forhåbningsfulde lejere.

Ps. Bor på Sjælland og har pt intet ledigt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-09 19:26
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-09 19:28

I dette link er der rigtig mange annoncører

http://www.boligkontakten.dk/bkforum/posts/list/2.page

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-01-09 19:28

Det "lugter" langt væk af en pengemaskine......

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 220 point
Dato : 04-01-09 19:38

Udover de få boligannoncer er der 3 annoncer PÅ HELE SITET i SAMTLIGE kategorier

Så jeg ville løbe LANGT væk fra en sådan side....

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-01-09 20:36

Der har været en udsendelse i et af de forbrugermagasiner der er på TV, omkring troværdigheden på disse boligannoncer.
Der er jo mange om budet, og for at syne mest i billedet, tager man annoncer fra hinanden, og lader dem stå længe efter, at lejligheden/værelset er udlejet.
Så det jeg ville gøre, er at søge i en lokal avis i Århus, direkte henvendt til deprivate udlejere, eller hvis du kender en, som bor i området, somkan hjælpe dig.
Der er desværre mange der brænder snudeskaftet på de bolighejer som der desværre er mange af på dette marked.

En mulighed er at kontakte et vadrehjem, og starte ud derfra, indtil du finder noget brugbart.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-01-09 20:51

Jeps, de stjæler med arme og ben fra hinanden.
Direkte svindel hvor folk ryster op med stort depositum til en falsk udlejer foregår nu mest op til semesterstart på universiteterne.

En old fashioned annonce i lokalsprøjten koster også en del.

Kommentar
Fra : 12jsuuusss

Dato : 05-01-09 05:17

Bliv medlem af Århusbolig
Et meget troværdigt sted at søge bolig på http://www.aarhusbolig.dk/Forsiden

Du skal kun være medlem et sted for at få adgang til ca. 23.200 boliger i Århus og omegn
Det er godt og vel alle boligforeninger samlet et sted.

For at få en bolig ved os, skal du være medlem af Århusbolig eller en af flg.boligforeninger: Arbejdernes Andels Boligforening, Brabrand Boligforening, Boligforeningen Ringgården, Boligselskabet Præstehaven, AL2bolig (tidligere Solgaarden og Aabyhøj Boligforening) og Boligforeningen af 10. marts 1943.

Du skal være fyldt 15 år, og medlemskab koster 150 kroner. Vi gør opmærksom på at medlemskabet er personligt og, at der kun må fremgå et navn ved indmeldelse. Udfylder du din emailadresse, kan du spare penge og få flere servicefordele som aktiv søgende, hvis du vælger e-tilbud.
Når du har sendt din ansøgning om indmeldelse, hopper du automatisk videre til betaling.

Spørgsmålet er så bare om det kan betale sig i forhold til ventelisten...bob,bob????
Jeg vil sige at jo flere boliger du søger i Århus omeng desto større chance har du for at få en bolig inden for et par månder, hvis ikke et par uger....
Du skal nok ikke forvente drømmeboligen i Århus Centrum.... men en bolig i Århus omegn de første par år.... Herefter bliver det nemmer at søg bolig nær Århus C efter den tid!

Men uanset hvad er 150.kr et medlemsskab for livet og er et røverkøb for de penge....

Kommentar
Fra : 12jsuuusss

Dato : 05-01-09 05:27

Ps..... er ikke sikke på om man skal betale extra for at være boligsøgende..... men medlemskabet koster 150.kr..... Men kontakt en af boligforeningerne eller http://www.aarhusbolig.dk/Forsiden og spørg løs....
Held og lykke på boligmarkedet

Godkendelse af svar
Fra : jakob20

Dato : 05-01-09 12:09

Tak for svaret refi. Dét havde jeg ikke set.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-09 12:14

Selv tak og held og lykke med "søgningen".....