/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Bin-filer
Fra : Kloffer
Vist : 467 gange
50 point
Dato : 25-03-03 17:22

Hvordan håndterer jeg en bin-fil jeg har downloaded ?
Den skulle gerne ende med at blive til et brugbart program.
Vh Kloffer

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 25-03-03 17:52

prøv at omdøbe den til endten en .zip fil, (måske .rar eller .ace)
eller måske endda .exe

mvh Niels

Accepteret svar
Fra : CyberFish

Modtaget 60 point
Dato : 25-03-03 18:04

Du skal hente det program der hedder daemon tools eller det program der hedder isobuster disse programmer kan findes på www.download.com er er free ware.. !

du kan oxo hente cdr-win + mange andre

Husk der skal helst være en cue fil til en bin fil.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 25-03-03 18:38

Det kommer sandelig an på hvad det er.
f.eks.: http://filext.com/detaillist.php?extdetail=bin&Submit2=Go%21

m v h
HC

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 25-03-03 19:09

Min formodning er at din .bin fil er en cdr win image fil og i det tilfælde skal du bruge cdr win til at brænde imagen og så skulle du gerne ende med en cd med brugbart materiale. Hvis du ikke lige har cdr win til at brænde med så findes der programmer der laver image filer om f.eks. Win Iso.

Godkendelse af svar
Fra : Kloffer

Dato : 25-03-03 20:51

Tak for svaret CyberFish.