/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Billedeprogram
Fra : michael_30
Vist : 682 gange
100 point
Dato : 03-01-09 18:22

Hej
Søger et billede-program til at få styr på alle de billeder som jeg har på pcén?
Findes der et program som kan søge hele pcén igennem, så man derefter kan få dem sorteret i forskellige albums?

Accepteret svar
Fra : amlupo

Modtaget 110 point
Dato : 03-01-09 18:25

HP fotosmart premier

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-09 18:28

Din computer har et program installeret fra producenten som du ka finde under Programmer

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 03-01-09 18:29
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-09 18:33

Alternativ:................Gå i søg og tryk på find billeder Opret evt. nye mapper nummereret eller med navn på under billeder i Dokumenter Åbn mapperne og lad dem ligge på underlinie marker billeder du onsker i de forskellige mapper i døg vinduet træk dem hen i mappen du ønsker de hører til

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-09 18:34

døg =søg

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-01-09 18:57

Jeg har meget stor glæde at Paint Shop Pro. Det er et købe program, men det er så nemt at bruge.

Men dette program er også godt og det er gratis. http://picasa.google.com/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-01-09 19:33

Her er et program:
http://www.pcworld.dk/download/13/1462

Lige under
XnView 1.82

Download her.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-01-09 21:45

Hvis du benytter XP, så har du alt hvad du skal bruge til søgning og flytning. Stifinderen er udemærket til dette formål.

Skal du beskære og redigere, samt justere på farver og røde øjne, ja så skal du nok have noget mere egnet til lejligheden. Her er der en del gratis programmer som kan bruges med godt resultat.

Godkendelse af svar
Fra : michael_30

Dato : 15-03-09 08:37

Tak for svaret amlupo.