/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Disse synspunkter passer til?
Fra : hhfghfghfh
Vist : 423 gange
20 point
Dato : 03-01-09 12:42

Jeg har stillet en række spørgsmål ud fra, hvilket parti de ligger tættest på, men F og A fik lige mange point, så jeg jeg har tilføjet nogle flere punkter, så der kan kåres en vinder.

1. Skattestoppet skal opretholdes.

2. Hash skal fortsat være kriminelt at besidde.

3. Ejerboligerne er hårdt nok beskattet.

4. Stramningerne af udlændingepolitikken virker og bør bevares.

5. Decentralisering frem for centralisering.

6. Irak-krigen var en fejl.

7. Ulandsbistanden er uden effekt og skal erstattes af frihandel.

8. Rygeloven var et godt tiltag.

9. Den nuværende valgretsalder er passende.

10. Stat og kirke skal ikke adskilles.

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 30 point
Dato : 03-01-09 12:56

Dine nye spm. ligger vist mest til højrebenet, O, V og K

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 03-01-09 13:22

2 & 8 er spild af tid..
Der bliver bare flere "kriminelle" at gøre flere ting ulovlige.
Hvornår bliver alkohol eller slik/chips ulovligt? Det er heller ikke sundt!
Jeg er bange for at de "fede" får en hård tid engang!

Næ, en måde at beskatte overforbrug på er vist bedre!
Køb og smid væk samfundet skaber da virkelig affalds/miljø problemer.

Men, at jeg så er enig med dig i 8 ud af 10 punkter er da vist meget godt klaret

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-01-09 13:48

Om skatteværdien af rentefradraget er faldet de sidste 10 år er ejendomsskatterne stadig lavere end det man kan fratrække i renter.

Ingen grund til at beklage sig.

Kommentar
Fra : KugleSkør

Dato : 03-01-09 14:48

Heil
Det passer på D.N.S.A.P
Heil

Godkendelse af svar
Fra : hhfghfghfh

Dato : 03-01-09 15:23

Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 03-01-09 15:27

Selv tak